۲۲ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۳
کد خبر: ۶۷۲۴۰۶
نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا:

با فریب مردم در آستانه انتخابات می خواهند ناجی کشور را آمریکا معرفی کنند

با فریب مردم در آستانه انتخابات می خواهند ناجی کشور را آمریکا معرفی کنند
مازندران - حجت الاسلام تسخیری گفت: داشتن بصیرت موجب می شود در فتنه‌ها راه را گم نکنیم، در انتخابات فریب شعار‌ها و در مذاکرات نیز فریب لبخند‌ها را نخوریم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، حجت الاسلام غلامحسن تسخیری، مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا امروز در مراسمی که به مناسبت ایام سالگرد شهادت سپهبد سلیمانی و ابومهدی المهندس و همچنین دانشمند هسته ای کشورمان شهید فخری زاده در آمل برگزارشد با اهمیت بصیرت در جامعه اشاره کرد و گفت: داشتن بصیرت موجب می شود تا در فتنه‌ها راه را گم نکنیم، در انتخابات فریب شعار‌ها را و در مذاکرات نیز فریب لبخند‌ها را نخوریم.

وی، هدف دو حزب جمهوری خواه و دموکرات در آمریکا را مبارزه با اسلام، انقلاب اسالامی و اصل ولایت فقیه دانست و خاطرنشان کرد: هدف و استراتژی این دو حزب در آمریکا در برابر ایران اسلامی یکسان اما در براندازی تاکتیک‌های آن‌ها متفاوت است.

حجت الاسلام تسخیری به استراتژی رییس جمهور سابق آمریکا در برابر ملت ایران اشاره کرد و با بیان این که اوباما با زبان فارسی و با لبخند به مردم ایران عید را تبریک می‌گفت، ادامه داد: چون دشمن با ماشین جنگی نتوانست مردم ما را شکست دهد این بار با لبخند و قدمم زدن مردم را فریب می دهد اگر مراقب نباشیم دشمن با لبخند مردم را فریب داده و مسلط می‌شود.

نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا با اشاره به برنامه های دشمن علیه انقلاب و نظام اسلامی گفت: امروز دشمنن به این نتیجه رسیده است با عَلَم یهود و صهیون نمی‌تواند در برابر اسلام بایستد، بلکه باید از طریق پرچم لا الا اله الله و یا یک عمامه به سر اسلام را تضعیف کند.

وی، ولایت را مغز متفکر و متحرک اسلام دانست و با بیان این که اگر دشمن بتواند ولایت را زمین گیر کند موفق خواهد شد، ادامه داد: امروز بیشترین حمله به سمت ولایت فقیه است و راه تسلط بر ملت را تضعیف ولایت می داند.

حجت الاسلام تسخیری با انتقاد از اظهارات اخیر محمود امجد گفت: امثال این فرد چهل سال در حوزه علمیه درس می خواند، یک کلمه حرف نمی‌زند، اما بعد از چهل سال علیه رهبری انقلاب صحبت می کنند و به دلیل کرونا مقام معظم رهبری را زیر سؤال می برند.

نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا در ادامه سخنان خود با بیان این که اسلام ناب در مقابل اسلام آمریکایی، اروپایی، انگلیسی، وهابی و بهایی قرار دارد، ادامه داد: متأسفانه تولی و عتری درست معنا نشده و این به معنای دوست داشتن اهل بیت(ع) و دشمنی با دشمنان آنها نیست بلکه تولی به این معنا است که باید در کنار امام باشی و تنها تماشاچی نباشی.

وی با بیان این که اسلام ناب در کلام امام رضا(ع) به معنای تبری و بیزاری است، افزود: اسلام ناب در نخستین معنا به معنای تبری و بی زاری در مقابل کسانی است که در طول تاریخ انسان های صالح، درست اندیش و درست کار را تبعید و نفی کردند.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به این که اسلام ناب در دومین معنا به معنای برائت از کسانی که به مطرودین اسلام، میدان دادند، خاطرنشان کرد: در صدر اسلام پیامبراسلام (ص) برخی افراد را بیرون کرد اما بعد از رحلت ایشان به آنها پست و مقام و قدرت داده شد و در فتنه 88 نیز برخی افراد نسبت به مقام معظم رهبری دهن کجی کردند و همین افراد در دولت به مقام وزارت رسیدند.

حجت الاسلام تسخیری افزود: اسلام ناب در معنای سوم خود بیزاری جویی از کسانی است که اموال جامعه اسلامی را در اختیار یک عده اغنیا قرار دهند و بین آنها اموال مسلمین دست به دست شود.

نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا با بیان این که در موضوع دلارهای 4200 تومانی خیانت های بسیاری به کشور صورت گرفت، ادامه داد: برخی ها با فریب مردم و طرح دوقطبی صلح و جنگ و پیروزی در انتخابات برگرده مردم با مشکلات اقتصادی فشار می آورند.

وی با تأکید براین که باید مسائل مهم را برای مردم بیان و روشنگری کرد، افزود: نباید بگذاریم انقلاب به دست نااهلان بیفتد که این سفارش امام راحل است که اگر بدست نااهلان بیفتد با کلمات و شعارهای زیباف عملکرد آمریکایی و غربگرایی دارند.

حجت الاسلام تسخیری با بیان این که مقام معظم رهبری 18 سال است که به نام اقتصاد مقاومتی راهکار می دهند و سند می نویسند، ادامه داد: چون فرمانده اجرایی کشور رییس جمهور و معاون اول او است چرا که قدرت اجرایی کشور در دست رییس جمهور است، اما متأسفانه چیزی جز نوشته عاید مردم نشد چرا که به میدان عمل نیامدند.

نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا بر ضرورت بیزاری جستنن از کسانی که انسان های بی تدبیر و بیخرد را در پست های کلیدی قرار می دهند تأکید و افزود: مسؤولیت مالی جامعه اسلامی در دست کسانی قرار گرفته است که جز بلا بر سر کشور چیزی نیاورد.

وی با بیان این که مقام معظم رهبری در بیانات اخیر خود تاکید بر دولت جوان حزب الهی و جوانگرا کردند، گفت: متأسفانه دولت فعلی هفت سال کشور را معطل یک توافق هفت ساله کرده که حاصلی برای کشور نداشته است.

حجت الاسلام تسخیری با اشاره به این که برخی ها در آستانه انتخابات با فریب مردم می خواهند نشان دهند ناجی کشور آمریکا است، تصریح کرد: حرف های امثال مطهری و فائزه هاشمی حرف های یک نیست بلکه حرف های یک جریان و تفکر است.

نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا با تأکید بر این که اگر یک دولت جوان، مؤمن و انقلابی روی کار بیاید مشکلات حل می شود، ادامه داد: در غیر این صورت افراد مسن و بی حالی که هشت ماه از دفتر کار خود بیرون نیامده که مبادا کرونا بگیرند نمی تواند به فکر جوانان باشد.

وی با بیان این که جوان انقلابی که در بحران کرونا کمک کار مردم می شود می تواند به فکر جامعه اسلامی خود باشد، افزود: در کنار فتنه هایی که اتفاق افتاد، برخی از همین افراد مسن و پیر دنبال گرین کارت خود بودند اینها دوتابیعتی و به فکر چپاول هستند.

حجت الاسلام تسخیری در بخش پایانی سخنان خود بر ضرورت برائت از از کسانی که خود را بر مردم مقدم می دانند و کسانی که رانت خوار هستند تأکید کرد و گفت: باید نسبت به افرادی که تا شکم خود را سیر نکنند به مردم فکر نمی کنند و وقتی هم شکمشان سیر شد مردم را بی خیال می شوند اعلام برائت کرد./950/پ210/ب1

ارسال نظرات