۲۲ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۴
کد خبر: ۶۷۲۴۳۰
نماینده ولی فقیه در کرمانشاه مطرح کرد؛

رزمایش کمک های مؤمنانه مردم ایران؛ الگویی برای جهانیان

رزمایش کمک های مؤمنانه مردم ایران؛ الگویی برای جهانیان
کرمانشاه - آیت الله علما گفت: کاری که ملت ایران در قالب رزمایش کمک های مؤمنانه انجام می دهد در جهان بی نظیر است و این حرکت انسانی باید برای دنیا به یک الگو تبدیل شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، با حضور آیت الله مصطفی علما، امام جمعه و نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه امروز مراسم اهدای 2700 بسته مواد غذایی به همت هلال احمر کرمانشاه بین اقشار نیازمند جامعه توزیع شد.

آیت الله علما در این مراسم عنوان داشت: باید برای داشتن رهبری فرزانه و حکیم خداوند را شاکر باشیم که همیشه تدبیرهای ایشان مایه برکت برای مملکت بوده است.

امام جمعه کرمانشاه در ادامه سخنان خود تاکید کرد: آغاز کمک های مومنانه یکی از تدابیر حکیمانه رهبری است که با انجام رزمایش در سراسر کشور مشکلات معیشتی بخش عظیمی از اقشار نیازمند کشور برطرف شده است و امیدواریم که این کمک ها همچنان تداوم داشته باشند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه ادامه داد: کاری که امروز ملت ایران در قالب رزمایش کمک های مومنانه انجام می دهند در جهان بی نظیر است و این حرکت انسان دوستانه باید برای تمام دنیا به یک الگو تبدیل شود.

امام جمعه کرمانشاه در ادامه تصریح کرد: ملت ایران با حضور خودجوش در این رزمایش بیعتی دوباره با رهبر معظم انقلاب اسلامی کردند و این نشان از روحیه ولایت مداری این ملت دارد.

آیت الله علما با تقدیر و تشکر از نهادها و سازمان هایی که همواره پشتیبان و همراه این طرح خداپسندانه بوده اند، خاطرنشان کرد: این پویش‌های مؤمنانه در سپاه، ارتش، هلال احمر، اوقاف، ستاد اجرایی فرمان امام و ... هم شکل گرفته و کمک‌های بسیار ارزشمندی توسط این نهادهای انقلابی به نیازمندان اهدا شود.

امام جمعه کرمانشاه در پایان سخنان خود از تلاش جهادگونه تیم های پزشکی و پرستاری استان در مبارزه با بیماری کرونا تقدیر کرد و گفت: جای دارد از ایثارگری های قشر درمانی و پزشکی کشور برای حضور در جبهه سلامت تقدیر داشته باشیم، عزیزانی که در این مسیر هزینه های زیادی داده اند و تاکنون شاهد شهادت تعدادی از این جهادگران عرصه سلامت بوده ایم./1400/پ210/ب1

ارسال نظرات