۲۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۲
کد خبر: ۶۷۲۴۹۳
مدیر حوزه علمیه کنگاور:

وجود خواص بی بصیرت یک خطر بالقوه برای داشته های اسلامی و انقلابی است

وجود خواص بی بصیرت یک خطر بالقوه برای داشته های اسلامی و انقلابی است
کرمانشاه - مدیر حوزه علمیه کنگاور گفت: وجود خواص بی بصیرت یک خطر بالقوه برای داشته های اسلامی و انقلابی است، از این خواص می خواهیم که به آغوش نظام و انقلاب برگردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام پیام ملکی امروز در دیدار با جمعی از طلاب و روحانیون حوزه علمیه کنگاور با اشاره به نیاز امروز جامعه اسلامی به بصیرت دینی و سیاسی اظهار داشت: تا زمانی که مومن در زندگی خویش با تدبیر و بصیرت حرکت کند هرگز دچار مشکلی نخواهد شد.

مدیر حوزه علمیه کنگاور گفت: بصیرت و بینش از سفارشات ائمه اطهار و بزرگان دین می باشد و تجربه نشان داده است هر کاری که بدون تعقل و بصیرت انجام شود، نتیجه نامطلوبی به دنبال خواهد داشت.

این استاد حوزه علمیه کرمانشاه با اشاره به بی بصیرتی برخی از خواص، بیان داشت: همیشه باید دعا کنیم که خداوند در ذات و نهاد ما بصیرت دینی و سیاسی قرار دهد تا بتوانیم که مسیر درست را از نادرست تشخیص دهیم تا خدایی ناکرده همانند برخی از خواص دچار بی تدبیری و بی بصیرتی نشویم.

حجت الاسلام ملکی عملکرد این عده از خواص بی بصیرت را برای انقلاب و اسلام بسیار زیان بار عنوان و تاکید کرد: این افراد که در جامعه به عنوان خواص شناخته می شوند با عملکردی که در ماه های اخیر از آنها دیده ایم، به عینه شاهد از دست رفتن روحیه انقلابی و بصیرت دینی آنها هستیم که این خطر بزرگی برای جامعه اسلامی است.

مدیر حوزه علمیه کنگاور تصریح کرد: وجود این خواص بی بصیرت یک خطر بالقوه برای داشته های اسلامی و انقلابی است، از این خواص می خواهیم که دوباره به آغوش نظام و انقلاب برگردند.

این استاد حوزه علمیه خاطرنشان کرد: گفتار این خواص بی بصیرت که از روی جهل و حتی کینه و حسد می باشد، باعث ایجاد تشویش در جامعه می شود و ظلمی که آنان علیه این انقلاب و نظام روا می دارند بارها بدتر از دشمنی دشمنان و معاندان این مملکت است./1400/پ210/ب1

ارسال نظرات