۲۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۶
کد خبر: ۶۷۲۵۰۸
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا:

دشمن با مذاکره به دنبال تسلیم کردن کشور بود ‌

دشمن با مذاکره به دنبال تسلیم کردن کشور بود ‌
آذربایجان شرقی - حجت‌الاسلام ‌سرایی با بیان اینکه موثرترین سلاح علیه دشمن رسانه است، گفت: باید به دور از افراط و تفریط و نترسیدن از سرزنشِ سرزنش‌کنندگان، مطالبه‌گر باشیم.

به گزارش خبرگزاری رسا در تبریز، حجت‌الاسلام عبدالرحیم سرایی در همایش "الگوی روزنامه‌نگار مسئول از شیخ محمد خیابانی تا سردار حسن باقری و خون نگاران حماسه و جهاد" که به همت بسیج رسانه در باشگاه فرهنگیان برگزار شد، با اشاره به اهمیت رسانه در مقابله با دشمنان، اظهار داشت: اکنون علاوه بر سایر دشمنان، تفکر شیعه لندنی با استفاده از ابراز رسانه برای نهادینه کردن تفکر خود تلاش می‌کند و ما باید در این راستا اهداف و برنامه جدی داشته باشیم.

وی با بیان اینکه شیعه مرکزش باید در قم و نجف و... باشد، نه در لندن، افزود: امروز، اسرائیل در اورشلیم همایش بزرگ شناخت و تاثیرگباری بر هویت شیعه برگزار می‌کند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورای آذربایجان شرقی با تاکید بر اینکه امروز موثرترین سلاح علیه دشمن ما رسانه است، گفت: باید به دور از افراط و تفریط و نترسیدن از سرزنشِ سرزنش‌کنندگان، مطالبه‌گر باشیم، نباید از بیان حق خجالت بکشیم و از امر به معروف و نهی از منکر نترسیم.

وی با بیان اینکه ما در این انقلاب در برابر دشمن ایستادگی کردیم و دشمن ما پیشرفته ترین و ممنوعه ترین سلاح ها را علیه ما استفاده کرد، خاطر نشان کرد: این ایستادگی به دلیل اسلام، انقلاب و خاک پاک ایران و همچنین پیوند امام و امت است که دشمن با وجود سلاح‌های پیشرفته نتوانست در برابر انقلاب و مردم ایران کاری از پیش ببرد.

حجت‌الاسلام ‌سرایی، تقوا، صداقت و انصاف را از شرایط قلم زدن عنوان کرد و گفت: در نقدها باید رویکرد عدم بی انصافی، عدم پیروی از هوای نفس، عدالت در حرف زدن و عدم عیب جویی را به عنوان شرایط نقد باید مورد توجه قرار داد.

وی با تاکید بر اینکه در گام دوم انقلاب مهمترین راهبرد ما باید تقویت امید و نگاه خوشبینانه به آینده باشد، ابراز داشت: رسانه باید این راهبرد را راهبری کند که منجر به شکستن محاصره تبلیغاتی دشمن خواهد شد و در این راستا به تعهد و تخصص در این حوزه نیاز داریم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورای آذربایجان شرقی، با انتقاد از اینکه پایان‌نامه‌های مرتبط با گام دوم حمایت نمی‌شوند، ابراز داشت: اکنون وهابیت ارتش سایبری علیه ایران و انقلاب و تشیع دارد و پایان‌نامه‌های آنها در این راستا تعریف شده ‌ولی ما از داشته‌های خود نمی‌توانیم استفاده کنیم.

وی با اشاره به اینکه باید به پیروزی در جنگ نرم در برابر دشمن باور داشته باشیم، تصریح کرد: اگر دیروز زدن ناو آمریکایی افسانه بود، با تفکر انقلابی امروز شدنی است و در جنگ نرم هم، کار نشدنی نداریم.

‌حجت‌الاسلام سرایی، با بیان اینکه همواره گزینه نظامی روی میز دشمنان ما بود ولی نتوانستند کاری کنند، ابراز داشت: از سوی دیگر، با مذاکره به دنبال تسلیم کردن کشور بودند ولی معتقدم با تفکر جهادی در مقابل اینها باید ایستاد.

وی با اشاره به اینکه دشمن می‌داند استعداد دانشمندان جوان خود را به رخ دنیا می‌کشیم، اضافه کرد: دشمن از این حجم پیشرفت ما و نخبگان ما می‌ترسد و دانشمندان ما را شهید می‌کنند.

ارسال نظرات