۲۵ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۳
کد خبر: ۶۷۲۵۲۳
مدیرکل اوقاف لرستان:

رونق تولید و اشتغال محور از فعالیت های شاخص اوقاف است

رونق تولید و اشتغال محور از فعالیت های شاخص اوقاف است
لرستان - حجت الاسلام طباطبایی با اشاره به فعالیت های اشتغال محور اوقاف و امور خیریه استان لرستان، گفت: رونق تولید و اشتغال از فعالیت های شاخص اوقاف و امور خیریه است.

حجت الاسلام سید محمد طباطبایی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: رونق تولید و اشتغال محور از فعالیت های مهم اوقاف بوده و در این راستا تلاش می شود موانع سر راه تولید برداشته شود.

مدیرکل اوقاف لرستان رونق تولید را مؤلفه مهم شکوفایی و رشد اقتصادی خواند و افزود: رونق تولید زمینه ساز اشتغال و رفع مشکل بیکاری جامعه امروز بوده و عاملی مهم به سمت رشد و ترقی است.

وی اظهار داشت: بر پایه اهداف عالی سازمان اوقاف مبنی بر احیای موقوفات، فعالیت‌های عمرانی و نظارت فنی به ‌صورت مشخص در دستور کار این نهاد قرار دارد.
 
حجت الاسلام طباطبایی با اشاره به فعالیت های اوقاف و امور خیریه در حوزه اشتغال و رونق و تولید عنوان داشت: فعالیت در حوزه رونق تولید و اشتغال زایی از برنامه های مهم اوقاف و امور خیریه است.
 
وی به اجرای پروژه های سرمایه گذاری در حوزه کشاورزی و گاوداری اشاره کرد و گفت: این پروژه ها در زمینه رونق تولید و اشتغال زایی نقش آفرین هستند و در این راستا نشست هایی با رییس سازمان جهاد کشاورزی استان لرستان برگزار شده است.
 
حجت الاسلام طباطبایی با اشاره به اخذ مجوز احداث یک باب گاوداری ۱۰۰ رأسی در شهرک دام پروری شهرستان چگنی با مشارکت اوقاف و جهادکشاورزی بیان داشت: اجرای این پروژه به منظور کمک به رونق تولید و اشتغال در سطح استان امری ضروری است.

مدیرکل اوقاف لرستان تصریح کرد: با تعامل، همکاری، همفکری و مدیریت جهادی و انقلابی باید برای رونق تولید، اشتغال زایی و رفع موانع تولید گام های استواری برداشته شود و زیرساخت  ها تقویت شوند./9451/ت310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات