۲۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۶
کد خبر: ۶۷۲۵۳۹
استاندار لرستان خبر داد؛

تهیه مسکن طلاب از طریق طرح اقدام ملی مسکن

تهیه مسکن طلاب از طریق طرح اقدام ملی مسکن
خادمی گفت: با تشکیل تعاونی طلاب می توان از طریق طرح اقدام ملی مسکن برای تهیه مسکن طلاب اقدام کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، سید موسی خادمی، ظهر امروز در کارگروه حوزه های علمیه و مرکز خدماتی ستاد اقامه نماز استان از تأمین زمین برای احداث حوزه علمیه خواهران خبر داد و گفت: در این راستا می توان با هماهنگی اداره کل راه و شهرسازی از زمین هایی که کاربری فرهنگی دارند، استفاده شود.

استاندار لرستان با بیان حمایت از حوزه های علمیه افزود: حوزه علمیه پایگاه عظیم تعلیم و تربیت اسلامی جوانان و پرورش جوانانی نخبه، انقلابی، مؤمن و متعهد بوده جوانانی که هر کدام در زمینه های مختلف می توانند در آینده کشور نقش آفرین باشند.

وی بیان داشت: در زمینه حمایت از حوزه های علمیه از نظر رشد کمی و کیفی و گسترش مدارس علمیه و حمایت از طلاب آنچه که در توان داریم و هر کمکی که بتوانیم بکار خواهیم بست. 

خادمی به مسکن طلاب اشاره کرد و گفت: برای تهیه مسکن طلاب با تشکیل تعاونی طلاب می‌توان از طریق طرح اقدام ملی مسکن اقدام کرد.

استاندار لرستان تأکید کرد: برای حمایت از طلاب و رفع مشکلات مسکن این قشر، ادامه پیگیری لازم برای تهیه مسکن طلاب لرستانی از طریق اداره کل راه و شهرسازی دنبال شود.

وی با اشاره به نقش حوزه علمیه در هدایت دینی جامعه و رشد ارتقادی عقاید دینی و معنوی گفت: حمایت از حوزه علمیه و رفع مشکلات برای تقویت رسالت خطیری که حوزه بر دوش دارد، ضروری است./9451/پ210/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات