۲۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۰
کد خبر: ۶۷۲۵۴۳
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:

طرح فشار حداکثری دشمن شکست خورده است

طرح فشار حداکثری دشمن شکست خورده است
سردار سلامی با بیان اینکه طرح فشار حداکثری دشمن شکست خورده است، گفت: رییس‌جمهور آمریکا به فردی افسرده و شکست خورده تبدیل شده است.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، سردار حسین سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، پیش از ظهر امروز در مراسم بزرگداشت حکیم مجاهد علامه مصباح یزدی که به همت سازمان بسیج دانشجویی در تالار اجتماعات سازمان بسیج دانشجویی دانشگاه تهران برگزار شد، گفت: این روزها یادآور شهادت و ارتحال مردان تاریخ ساز این سرزمین و مردان جاودانه تاریخ اسلام، هم در عرصه جهاد سخت در مقابل دشمنان و هم در عرصه جهاد نرم است.

سردار سلامی، علامه مصباح یزدی را مدافع حریم امامت و ولایت و بیرق ولایت مداری و چهره درخشان سپهر اجتهاد دانست و افزود: برخی با جان خود با خدا معامله می کنند و هنر مردان الهی جهاد و معامله با خدا است که برای آنها سخت نیست.

فرمانده سپاه پاسداران بیان کرد: سخت تر از شهادت در راه خدا، شهید شدن شخصیت فرد است چون با آبروی خود با خدا معامله می کند و این گونه شهادت سخت است.

وی با بیان این که شخصیت علامه مصباح یزدی شهید شد، گفت: این عالم فرزانه تمام آبرو و حیثیت خود را در راه دفاع اسلام در میدان ولایت فدا کرد؛ بنابراین می توان او را شخصیتی شهید نامید.

سردار سلامی با بیان اینکه در رحلت عالمان بزرگ، تولد جدیدی روی می دهد، اظهار داشت: اثر وجودی عالمان دینی، بعد از خودشان در جامعه استمرار خواهد یافت و همواره اندیشه های آنها در حال امتداد و تکثیر است.

فرمانده سپاه پاسداران با تأکید بر این که رفتار و اندیشه علامه مصباح یزدی در ذهن و قلب جوانان و شاگردان تکثیر شده و مسیر علمی تحقیقات وی استمرار دارد، بیان کرد: هرگز یاد و اندیشه عالمان دینی از بین نخواهد رفت و آیت الله مصباح یزدی راسخ در علم بود که به رژفای کلام الهی پی برده برده بود.

سردار سلامی با بیان که آیت الله مصباح یزدی مصداق آیه «لا یَخافُونَ لَوْمَةَ لائِمٍ» بود، گفت: علامه مصباح از سرزنش ها و تهمت ها نهراسید و هرگز جسارت دیگران به این عالم فرزانه، او را از مسیر عدالت جدا نکرد و ایشان با منطق، حکمت و جدال احسن در میدان نبرد از اندیشه ها و عقاید اسلام دفاع کرد.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بر ضرورت پیروی از ولایت فقیه تأکید کرد و ابراز داشت: بعد از هزار و چندین سال حکومت اسلامی با رهبری امام راحل بر محور ولایت فقیه شکل گرفت.

وی با بیان اینکه اکنون هندسه ای از تقابل نظام اسلامی و نظام سلطه شکل گرفته است، گفت: امروز میدان آزمایش بزرگی شکل گرفته که میزان بصیرت افراد را در برابر خطر فتنه های گوناگون روشن می سازد.

فرمانده سپاه پاسداران با بیان اینکه با قدرتمند شدن نظام اسلامی ایران؛ دشمن آرام آرام مجبور به عقب نشینی شده است، ابراز داشت: ولی فقیه با ژرف اندیشی، حکمت عظیم و تدبیر درست متکی بر منطق وحی، همه آرزوهای دشمن را با خود دشمن به سمت گورستان هدایت کرده است؛ از این رو علامه مصباح از چنین گوهر نابی دفاع کرده بود.

فرمانده سپاه پاسداران با بیان اینکه طرح فشار حداکثری دشمن شکست خورده است، افزود: رییس‌جمهور آمریکا به فردی افسرده و شکست خورده تبدیل شده است و بدبختی آمریکا نبودن حکمت و تدبیر میان رهبران آمریکایی است.

وی با بیان اینکه نظام اسلامی بر دو رکن مردم و ولایت استوار شده است، اظهار داشت: امروز رژیم صهیونیستی دچار بی ثباتی دورنی شده و نظام آمریکا نیز در حال فروپاشی است.

سردار سلامی با بیان اینکه امروز نظام اسلامی ایران از برجام بی نیاز شده است، گفت: امروز چه آمریکایی ها به برجام برگردند و چه برنگردند، برای ما فرقی ندارد، هم اکنون شاهد این امر هستیم که دشمنان نظام اسلامی مورد تمسخر جهانیان قرار گرفته اند./998/پ202/ب1

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۴ دی ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۷
پارسال همین موقع ها بود که ترامپ دستور داد عکس سردارسلیمانی از اینستاگرام و توئیتر و .... پاک بشه، حالا خودش از شبکه های اجتماعی بطور کلی ساسپند و اخراج شده.
دنیا کوچیکه و البته گرد آقای سگ زرد
0
0
محمد مهدی اسلامی
Iran, Islamic Republic of
۲۶ دی ۱۳۹۹ - ۰۶:۱۰
با درود و سلام بر تمامی حامیان اسلام و انقلاب شکوهمند اسلامی ایران از کوچک و بزرگ ، عرض میکنم که : دشمن فاسد همه در رنج و زجر __سر کند عمرش بیقین دون اجر .
0
0
محمد مهدی اسلامی
Iran, Islamic Republic of
۲۶ دی ۱۳۹۹ - ۰۶:۱۰
با درود و سلام بر تمامی حامیان اسلام و انقلاب شکوهمند اسلامی ایران از کوچک و بزرگ ، عرض میکنم که : دشمن فاسد همه در رنج و زجر __سر کند عمرش بیقین دون اجر .
0
0