۲۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۸
کد خبر: ۶۷۲۵۵۱
مدیرعامل مرکز نشر هاجر خبر داد:

اختصاص بن خرید کتاب از نخستین نمایشگاه مجازی کتاب تهران به اساتید و طلاب

اختصاص بن خرید کتاب از نخستین نمایشگاه مجازی کتاب تهران به اساتید و طلاب
 شایانفر گفت: معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در «نخستین نمایشگاه مجازی کتاب تهران» اقدام به توزیع بن اعتباری خرید برای اساتید و طلاب سراسر کشور کرده است.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، احمد شایانفر مدیرعامل مرکز نشر هاجر اظهار داشت: «خانه کتاب و ادبیات ایران» به نمایندگی از معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در راستای سیاست های ترویج کتاب و کتابخوانی و حمایت از نشر کشور، در «نخستین نمایشگاه مجازی کتاب تهران» اقدام به توزیع بن اعتباری خرید کتاب برای اساتید و طلاب حوزه های علمیه سراسر کشور کرده است.

وی با بیان این که این نمایشگاه کتاب به صورت مجازی برگزار می شود و خرید کتاب از ناشران به صورت غیرحضوری و از طریق سامانه فروش صورت می‌گیرد، افزود: یارانۀ خرید کتاب(بن کتاب) به صورت «اعتبار خرید» به کد ملی متقاضیان اختصاص می ‌یابد، از این رو برای ثبت نام نیاز به واریز وجه نیست.

مدیرعامل مرکز نشر هاجر ادامه داد: سقف یارانۀ اعتباری خرید کتاب برای طلاب 200 هزار تومان است که از این مقدار 60 درصد، معادل 120 هزار تومان سهم مشارکت طلاب است و 40 درصد، معادل 80 هزار تومان سهم معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با مشارکت بانک صادرات ایران است.

وی خاطرنشان کرد: سقف یارانۀ اعتباری خرید کتاب برای اساتید نیز 400 هزار تومان در نظر گرفته شده است که از این مقدار 50 درصد، معادل 200 هزار تومان سهم اساتید و 50 درصد، معادل 200 هزار تومان نیز بر عهدۀ معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.

 شایانفر مهلت ثبت نام برای دریافت بن کتاب را تا یکم بهمن ماه 1399 اعلام کرد و گفت: با توجه به بودجۀ اختصاص یافته و سقف اعتباری تعیین شده، اولویت ثبت نام با متقاضیانی است که زودتر ثبت نام کرده اند.

وی در پایان بیان داشت: اساتید و طلاب علاقه مند به خرید کتاب می توانند با مراجعه به نشانی اینترنتی https://bon.tibf.ir/نسبت به ثبت نام اقدام کنند./1350/د۱۰۱/ف

ارسال نظرات