۲۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۲
کد خبر: ۶۷۲۶۲۰
با حضور علما و شخصیت های برجسته حوزوی؛

مراسم بزرگداشت چهلمین روز ارتحال آیت الله یزدی در قم برگزار شد

مراسم بزرگداشت چهلمین روز ارتحال آیت الله یزدی در قم برگزار شد
مراسم بزرگداشت چهلمین روز ارتحال آیت الله یزدی با حضور علما، اساتید، طلاب و عموم مردم با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) برگزار شد.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، مراسم بزرگداشت چهلمین روز ارتحال آیت الله محمد یزدی شب گشته با حضور علما، اساتید، طلاب و عموم مردم با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) برگزار شد.

بر اساس این گزارش، آیات احمد جنتی، سید ابراهیم رئیسی، سید هاشم حسینی بوشهری، سید احمد خاتمی، عباس کعبی، محسن اراکی، سید محمدرضا مدرسی یزدی، محمود محمدی عراقی، سید محمد سعیدی و حجج اسلام والمسلمین حسینی نژاد و تکیه ای و آقایان عباسعلی کدخدایی و علیرضا زاکانی در این مراسم حضور داشتند.

همچنین نمایندگانی از بیوت مراجع تقلید، شورای عالی حوزه های علمیه، جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، مجلس خبرگان رهبری و شورای نگهبان نیز در این مراسم حضور داشتند.

حاضران در این جلسه با قرائت آیاتی چند از کلام وحی برای شادی روح مرحوم آیت الله یزدی دعا کردند و از درگاه ایزد منان مسألت داشتند تا روح بلند ایشان را با اهل بیت عصمت و طهارت(ع) محشور کند.

حجت‌الاسلام عزیزالله رزاقی از اساتید سطوح عالی حوزه علمیه قم در این مراسم به ایراد سخن پرداخت و گوشه هایی از شخصیت علمی و انقلابی این فقیه بصیر را برای مردم تبیین کرد.

گفتنی است، این مراسم با حضور محدود جمعیت و رعایت دستورالعمل های بهداشتی برگزار و به صورت زنده از شبکه‌های قم و قرآن منعکس شد./841/پ202/ب1

ارسال نظرات