۲۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۳
کد خبر: ۶۷۲۷۲۱

فعالیت‌های قرارگاه حوزه انقلابی در دهه بصیرت

فعالیت‌های قرارگاه حوزه انقلابی در دهه بصیرت
قرارگاه حوزه انقلابی مجمع نمایندگان طلاب با همکاری دفتر اجتماعی سیاسی حوزه و واحد سیاسی بسیج فیضیه نشست‌های معرفتی را با عنوان «مکتب حاج قاسم در امتداد فیضیه» برگزار کرد.

به گزارش سرویس حوزه و وروحانیت خبرگزاری رسا، قرارگاه حوزه انقلابی مجمع نمایندگان طلاب با همکاری دفتر اجتماعی-سیاسی حوزه های علمیه و واحد سیاسی بسیج فیضیه در راستای انجام مطالبات بر زمین مانده یا مغفول باقی مانده مقام معظم رهبری، نشست های معرفتی و بصیرت افزایی را با عنوان «مکتب حاج قاسم در امتداد فیضیه» به مناسبت دهه بصیرت از نهم تا نوزدهم دی ماه با حضور استادان، پژوهشگران، نمایندگان مجلس شورای اسلامی و ... در مدرسه عالی فیضیه قم برگزار کرد.

بر اساس این گزارش، «غرب زده ها و فتنه ها»، «حوزه های علمیه و آنتی تز انقلاب»، «اقتصاد مقاومتی و خنثی سازی تحریم ها»، «معیشت و گله مندی تحریم ها»، «کنوانسیون های بین المللی و سیاست نظام سلطه»، «۱۹دی و مطالبات مقام معظم رهبری»، «هستی شناسی حوزه انقلابی»، «انتقام سخت و مطالبه مقام فرمانده معظم کل قوا»، «ابعاد شخصیتی آیت الله مصباح یزدی» و ... از مهمترین موضوعات مطروحه در این نشست ها بوده است.

در اختتامیه این نشست ها، برگزاری کرسی های آزاداندیشی در دهه فجر مصوب گردید./1350/د101/ف

ارسال نظرات