۳۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۱
کد خبر: ۶۷۲۸۱۶

دیدار آیت الله حسینی بوشهری و امام جمعه تبریز

دیدار آیت الله حسینی بوشهری و امام جمعه تبریز
آیت الله حسینی بوشهری آیات یزدی و مصباح یزدی را منشأ خیر و برکت برای حوزه‌های علمیه و جامعه اسلامی دانست و گفت: از دست دادن چنین شخصیت‌هایی، واقعا خسارت است.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم امام جمعه تبریز با آیت الله حسینی بوشهری رییس شورای عالی جامعه مدرسین دیدار و گفت‌وگو کرد.

آیت الله حسینی بوشهری با تسلیت فرا رسیدن ایام فاطمیه و گرامیداشت یاد و خاطره مرحوم آیت الله یزدی رییس پیشین جامعه مدرسین و مرحوم آیت الله مصباح یزدی، فقدان ایشان را ضایعه‌ای جبران ناپذیر برای حوزه های علمیه دانست و گفت: همه این بزرگان، منشأ خیر و برکت برای حوزه های علمیه و جامعه اسلامی بودند و از دست دادن چنین شخصیت هایی، واقعا خسارت است؛ اما امیدواریم که راه و اهداف آنها با تلاش و مجاهدت همه ما، زنده و پویا باقی بماند.

رییس جامعه مدرسین همچنین ضمن تقدیر از زحمات و فعالیت های امام جمعه تبریز، حضور ایشان را در استان آذربایجان شرقی منشاء خدمات بسیار برشمردند.

در این دیدار، حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم نماینده محترم ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی نیز گزارشی از مسائل مربوط به استان و تلاش های صورت گرفته در مدیریت کرونا ارائه کرد.

امام جمعه تبریز از فعال سازی مساجد در طرح جمع آوری و توزیع بسته های معیشتی خبر داد و عنوان کرد: در این طرح با سرکشی به مساجد و مدیریت طرح همدلی م‍ؤمنانه برای کاهش آسیب های اقتصادی مربوط به کرونا در چندین مرحله بسته های معیشتی بین خانواده های آسیب دیده توزیع گردید و این کار همچنان ادامه دارد./998/د101/ف

ارسال نظرات