۳۰ دی ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۱
کد خبر: ۶۷۲۸۴۱
مدیر حوزه علمیه گیلانغرب:

فرصت سوزی در بخش فرهنگی و دینی فرصت سازی برای دشمن است

فرصت سوزی در بخش فرهنگی و دینی فرصت سازی برای دشمن است
کرمانشاه - مدیر حوزه علمیه گیلانغرب گفت: زمانی که فرصت سوزی در حوزه های فرهنگی و دینی زمینه فرصت سازی دشمنان را فراهم می آورد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام قدرت الله خدابنده لو امروز در نشست با معاونین و اساتید حوزه علمیه گیلانغرب عنوان کرد: بسیاری از حقایق انقلاب در زمزمه تحریف دشمنان قرار گرفته است و امروز دشمنان می خواهند با تحریف واقعیت ها، تعریف جدیدی از این انقلاب به جوانان این مملکت القا کند.

مدیر حوزه علمیه گیلانغرب گفت: البته باید اذعان کرد که این حرکت دشمن معلول کم کاری برخی از فعالان فرهنگی، رسانه ها و... در کشور می باشد، زمانی که فرصت سوزی می کنیم، شک نداشته باشید که دشمان برای خود فرصت سازی می کند.

این استاد حوزه علمیه استان کرمانشاه در ادامه سخنان خود گفت: سؤوالی که باید از خودمان بپرسیم این است که تا چه حد توانسته ایم که حقایق نظام را به مردم و جامعه معرفی کنیم، بی گمان اگر در این کار تساهل داشته باشیم، این دشمن این است که خواسته های خود را به خُرد جوان ما می دهد.

حجت الاسلام خدابنده لو در بخش دیگری از سخنان خود عنوان داشت: این انقلاب بعد از گذشت بیش از 4 دهه همواره در خط مقدم تقابل با مستکبرین است و در این راه هزینه های معنوی و مادی بسیاری داده است و بی شک باید ایران اسلامی را پیشانی جبهه حق علیه باطل در جهان دانست.

مدیر حوزه علمیه گیلانغرب در ادامه افزود: با این وجود برخی از مهره های خود فروخته داخلی با حمایت سرویس های جاسوسی بیگانگان از هر فرصتی برای ضربه زدن به اصول این نظام استفاده می کنند که نمونه های بسیاری از آنان را در طول این 4 دهه به عینه دیده ایم که چه ظلم هایی علیه این انقلاب روا داشته اند.

حجت الاسلام خدابنده لو عنوان خاطرنشان کرد: از سوی دیگر در سالها و حتی ماههای اخیر به عینه دیدیم کسانی که در بطن انقلاب بوده اند به علت عدم بصیریت دینی و انقلابی، مسیر خود را گم کرده و به بیراهه رفته اند و اکنون با اعمال و سخنان خود به نماد عینی «نفوذ» و «توطئه» تبدیل شده اند.

این استاد حوزه علمیه با اشاره به اینکه وجود این افراد ساده لوح از همان ابتدای اسلام نیز وجود داشته است، بیان کرد: تاریخ اسلام سرشاز از این افراد فریب خورده و ساده لوح است که بدترین آسیب ها را به امت اسلامی وارد کردند.

مدیر حوزه علمیه گیلانغرب با اشاره به اینکه حوزه های علمیه باید از روحیه انقلابی گری برخوردار باشند، عنوان کرد: تا زمانی که حوزه های علمیه در کشور روحیه انقلابی گری، مطالبه گری و بینش و بصیرت دینی و سیاسی داشته باشند، هیچ فرصتی برای نفوذ و فعالیت مهره های خودفروخته داخلی و خارجی نخواهد بود./1400/

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
امیر رضا
Iran, Islamic Republic of
۰۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۳
فقدان تئوری ما را اسیر مدرنیته افراطی کرد.
0
0