۰۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۹
کد خبر: ۶۷۲۸۹۴
نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری:

مسؤولان مواضع انقلابی را در پیش گیرند

مسؤولان مواضع انقلابی را در پیش گیرند
خوزستان - آیت الله حیدری گفت: مسؤولان باید از گذشته عبرت بگیرند و شعار مذاکره با آمریکا را ندهند و با در پیش گرفتن مواضع انقلابی ماه های آخر دولت خود را رو سفید کنند.

آیت الله محسن حیدری آل کثیر، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص افول آمریکا بیان داشت: صدای شکسته شدن استخوان های استکبار از سال های گذشته به گوش می رسید، اکنون همه عالم شکسته شدن استخوان های آمریکا و ستون های کاخ استکبار را مشاهده می کنند.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در ادامه عنوان داشت: آمریکایی که روزی ادعای آزادی، دموکراسی و حقوق بشر را داشت، امروز به عنوان رژیم مفتضح و وحشی برای جهانیان خود نمایی می کند، خدا را شاکریم و این از برکات پیروزی مقاومت اسلامی با محوریت انقلاب اسلامی است.

آیت الله حیدری با اشاره به نزدیک شدن سقوط و افول آمریکا تصریح کرد: مقاومت اسلامی با محوریت انقلاب اسلامی آنچنان امواجی در جهان ایجاد کرد که عرش و تخت فاسد استکبار جهانی به لرزه افتاد  و سقوط و افول آن ها قطعی است.

وی افزود: جوبایدن، نامزد پیروز حزب دموکرات اگر چه شعارهای دیگری بدهد اما روح استکباری در او آشکار است و با ترامپ هیچ تفاوتی ندارد، به یاری خدا آمریکا با همه شکل های ظاهری خود به افول کامل می رسد.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به افق امنیت نظامی و اقتصادی در خاورمیانه و جبهه مقاومت ابراز خوش بینی کرد و گفت: جبهه مقاومت تاکنون سنگرها و قله های بسیاری را گشوده به همین دلیل آینده روشنی در انتظار آن است، همچنین  شکست علنی آمریکا و درماندگی آن ها در حل مشکلات خودشان زمینه ساز پیروزی های بیشتر جبهه مقاومت و برقراری امنیت جانی، نظامی، پیشرفت های ایده آل و ارزش های اسلامی به کرسی نشانده شده است.

آیت الله حیدری در پایان خطاب به مسؤولان بیان داشت: مسؤولان باید از گذشته عبرت بگیرند و شعار مذاکره با آمریکا را ندهند و با در پیش گرفتن مواضع انقلابی ماه‌های آخر دولت خود را رو سفید کنند. /۹۴۵۴/
ارسال نظرات