۰۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۷
کد خبر: ۶۷۲۹۳۲

واکنش رییس کمیسیون قضایی مجلس به تحریم آستان قدس

واکنش رییس کمیسیون قضایی مجلس به تحریم آستان قدس
رییس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس با بیان اینکه مراکز فرهنگی افشاگر و روشنگر دروغ‌پردازی‌های آمریکا هستند، گفت: تحریم‌ آستان قدس با شکست مواجه خواهد شد.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام موسی غضنفرآبادی نماینده بم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تحریم آستان قدس از سوی آمریکا گفت: مراکز فرهنگی افشاگر و روشنگر دروغ‌پردازی‌ها و ظلم‌های بزرگ جنایتکاران و استکبار هستند به همین دلیل آمریکا به دنبال تحریم این مراکز فرهنگی است.

وی تأکید کرد: مراکز فرهنگی به خصوص آستان قدس به ملت ایران کمک می‌کنند تا در دام نظام استکباری نیفتند و در مقابل توطئه‌ها و دسیسه‌های آنها مقاومت کنند.

رییس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس خطاب به جوانان تأکید کرد: جوانان باید بدانند آمریکا نهاد و یا مرکز فرهنگی که تحریم می‌کند، حتما بسیار ارزشمند و قابل اعتماد بوده که مورد تحریم دشمن واقع شده و جوانان باید به آن مرکز و نهاد اعتماد راسخ داشته باشند.

حجت الاسلام غضنفرآبادی با بیان اینکه باید دید چرا این مراکز فرهنگی از سوی دشمنان اسلام تحریم می‌شوند، افزود: باید دید این مراکز چه خدماتی ارائه می‌دهند که دشمنان به دنبال تحریم‌ آنها هستند.

وی با بیان اینکه اقداماتی که مراکز فرهنگی از جمله آستان قدس ارائه می‌دهند، در راستای معنویات و اعتقادات قبلی و بسیار ارزشمند است، گفت: باید با تمام توان در جهت حفظ این ارزش‌ها گام برداشت.

رییس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس گفت:‌ آمریکا و دشمنان اسلام باید بدانند با تحریم آستان قدس نخواهند توانست خدشه‌ای به اعتقادات و ارزش‌های اسلامی وارد کنند./998/ج

ارسال نظرات