۰۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۵
کد خبر: ۶۷۲۹۴۵
آغاز برنامه‌های بیستمین سفر استانی؛

رییس دستگاه قضا در دیار قومس/ جلسه شورای اداری سمنان با حضور آیت الله رئیسی

رییس دستگاه قضا در دیار قومس/ جلسه شورای اداری سمنان با حضور آیت الله رئیسی
آیت الله رئیسی رییس قوه قضائیه صبح امروز در بیستمین سفر استانی خود وارد استان سمنان شد و در نخستین برنامه این سفر هم اکنون در جلسه شورای اداری این استان شرکت کرد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا از سمنان، آیت الله سید ابراهیم رئیسی در بدو ورود به استان سمنان در فرودگاه سمنان مورد استقبال آیت‌الله شاهچراغی نماینده ولی‌فقیه در این استان و امام جمعه سمنان، علیرضا آشناگر استاندار سمنان، مدیرکل دادگستری و جمعی از مدیران کل دستگاه های اجرایی، فرماندهان نظامی و انتظامی، مسؤولان دستگاه قضا قرار گرفت و سپس در جلسه شورای اداری حضور یافت.

به گفته مسؤولان دستگاه قضایی استان سمنان سفر یک روزه آیت الله رییسی به این استان با هدف بررسی مشکلات قضایی و حقوقی این انجام می شود و حضور در شورای اداری استان، دیدار با مسؤولان، قضات و کارکنان دستگاه قضایی از جمله برنامه های رییس قوه قضائیه در این سفر است.

رئیس قوه قضاییه در بدو ورود به استان سمنان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پیش از سفر یک گروه 25 نفره از همکاران برای رصد مشکلات قضایی به این استان سفر کردند که امروز این مشکلات بررسی و برای رفع آن‌ها تصمیم‌گیری می‌شود.

آیت الله رئیسی خاطرنشان کرد: مسائل قضایی امروز با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان و همچنین استاندار سمنان بررسی و برای مشکلاتی که در استان قابل‌ پیگیری است تصمیم‌گیری می‌شود و برای مسائل و مشکلاتی که در مرکز باید پیگیری شود در نخستین جلسات در مرکز بررسی لازم انجام می‌شود./977/پ210/ب1
جواد رمضانیان
ارسال نظرات