۰۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۱
کد خبر: ۶۷۳۰۱۷
رییس مرکز خدمات در دیدار مدیرعامل صندوق کارآفرین امید:

فعالیت در عرصه اشتغال خانگی و اقتصاد مقاومتی یک نوع جهاد است

فعالیت در عرصه اشتغال خانگی و اقتصاد مقاومتی یک نوع جهاد است
حجت الاسلام و المسلمین ربانی گفت: فعالیت در عرصه اقتصاد مقاومتی و اشتغال خانگی در شرایطی که در جنگ اقتصادی هستیم یک نوع جهاد است.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، حجت الاسلام و المسلمین ربانی در دیدار با دکتر نورالله زاده مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید با قدردانی از بازدید ایشان از نمایشگاه محصولات تولیدی خانواده طلاب و همکاری خوب این صندوق با مرکز خدمات، گفت: ما امروز در یک جنگ اقتصادی قرار داریم ولی این سختی‌ها فرصت‌هایی ارزشمند و حیاتی برای کشور ایجاد کرده است.

وی بیان کرد: بخش عمده پیشرفت‌های بشریت در شرایط جنگی ایجاد شده است و ما نیز می‌توانیم از این شرایط برای رشد و پیشرفت کشور استفاده کرده و نام ایران اسلامی را پرآوازه کنیم.

رئیس مرکز خدمات گفت: مرکز خدمات نیز قدم‌های خوبی در بحث کارآفرینی خانواده طلاب برداشته است و برخی کارها نیز در دست اقدام است که در این نمایشگاه ارائه نشده و ان شاء الله به زودی به مرحله بلوغ می‌رسد.

وی تصریح کرد: حوزویان که در روستاها و شهرهای کوچک زندگی می‌کنند می‌توانند از این فرصت استفاده کنند و علاوه بر راه‌اندازی یک اشتغال خانگی در فرهنگ‌سازی کارآفرینی مؤثر باشند و چند نفر از افراد در روستا را آموزش دهند که فرصتی مغتنم است.

حجت الاسلام و المسلمین ربانی گفت: از صندوق کارآفرینی نیز برای حمایت‌هایی که از بحث اشتغال آفرینی انجام می‌دهد تشکر می‌کنم و ان شا الله همکاری دو مجموعه باعث رونق بیشتر کارآفرینی خانواده طلاب شود.

وی ادامه داد: روحانیت در دوران دفاع مقدس حضوری فعال داشته و به نسبت سایر اقشار بیشترین شهید را تقدیم کرده است و امروز نیز که در جنگ اقتصادی هستیم روحانیت در زمینه اقتصاد مقاومتی ورود کرده است و توانسته موفق باشد.

رئیس مرکز خدمات بیان کرد: فعالیت در عرصه اقتصاد مقاومتی و اشتغال خانگی در شرایطی که در جنگ اقتصادی هستیم یک نوع جهاد است و فعالیت در این زمینه قدمی برای آبادی کشور و مقابله با توطئه دشمان و یک صدقه جاریه است.

وی مدیریت اقتصاد خانواده را یکی دیگر از برنامه‌های مرکز خدمات عنوان کرد و گفت: این آموزش‌ها می‌تواند در مدیریت اقتصاد خانواده و کاهش هزینه‌های زندگی مؤثر باشد.


فعالیت‌های مرکز خدمات در زمینهٔ کارآفرینی و اشتغال‌زایی خانواده طلاب قابل تقدیر است

در ابتدای این جلسه، مدیر عامل صندوق کارآفرینی امید گفت: نمونه کارهای ارائه شده در نمایشگاه محصولات تولیدی خانواده طلاب بسیار ارزشمند هستند و این حرکت قابل تقدیر است.

وی تصریح کرد: مرکز خدمات حوزه‌های علمیه با مبنای نظری خوبی در زمینه کارآفرینی و اشتغال آفرینی ورود کرده است که نشان می‌دهد مطالعه خوبی در زمینه کسب و کار و کارآفرینی داشته است.

دکتر نورالله زاده گفت: برخی از خانواده طلاب در زمینه تولیدات خانگی به مرحله بلوغ رسیده‌اند که نشان می‌دهد زحمت خوبی کشیده شده است و خانواده طلاب اراده خوبی دارند.

وی بیان کرد: در شرایطی که دشمنان به دنبال تضعیف اقتصاد ایران اسلامی هستند این حرکت‌ها بسیار ارزشمند است و امیدوارم بتوانیم در ارتقای این فعالیت‌ها همکاری خوبی داشته باشیم.

گفتنی است، در ابتدای این جلسه مدیرعامل صندوق کارآفرین امید از نمایشگاه محصولات تولیدی خانواده طلاب بازدید کرد./1399/د101/ف

ارسال نظرات