۰۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۰
کد خبر: ۶۷۳۰۳۸
نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی:

مشارکت در ساخت زائرسرای خراسان شمالی در مشهد مصداق باقیات‌ و صالحات است

مشارکت در ساخت زائرسرای خراسان شمالی در مشهد مصداق باقیات‌ و صالحات است
خراسان شمالی - حجت‌الاسلام والمسلمین نوری بر همت و مشارکت همگانی برای ساخت سریع‌تر زائرسرای خراسان شمالی در مشهد مقدس تأکید کرد و آن را جزء باقیات‌ و صالحات دانست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام والمسلمین رضا نوری، نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی و امام‌جمعه بجنورد، امروز در نشست بررسی احداث زائرسرای خراسان شمالی در جوار حرم مطهر رضوی، بر همت و مشارکت همگانی برای ساخت سریع‌تر این زائرسرا تأکید کرد.

وی با اشاره به اهمیت مشارکت در اموری از قبیل مسجدسازی و سایر اقدامات خیر و عام‌المنفعه، افزود: همه نیاز داریم برای قیامت خود ذخیره و توشه‌ای داشته باشیم که خدمت به خلق در زمره این موارد است.

حجت‌الاسلام والمسلمین نوری اضافه کرد: مشارکت در ساخت زائرسرا نیز ازجمله باقیات‌الصالحاتی است که می‌تواند خدمات مناسبی را به زائران استان در مشهد مقدس ارائه دهد.

وی در ادامه با قدردانی از خدمات و اقدامات استاندار خراسان شمالی، اظهار کرد: استاندار خراسان شمالی از به دور ورود به استان تاکنون منشأ برکات زیادی بوده و به دور از بحث‌های جناحی و حزبی سعی می‌کند کار مردم و استان به‌خوبی انجام شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین نوری خاطرنشان کرد: استانداری تاکنون حمایت‌های مناسبی از حوزه دین و اندیشه داشته و احداث زائرسرای خراسان شمالی در مشهد مقدس نیز ازجمله این موارد است که به مدیریت و کمک استاندار نیاز دارد تا با بسیج نیروها کار را با سرعت بیشتری به‌پیش ببریم.

وی افزود: بدون شک ساخت زائرسرا که یکی از ضرورت‌های مردم به‌ویژه قشر محروم و نیازمند جامعه است، با همراهی و همکاری همه بخش‌ها با شتاب بیشتری انجام خواهد شد.

همکاری همه دستگاه‌های استان برای ساخت زائرسرای استان در مشهد الزامی است

استاندار خراسان شمالی نیز در این نشست بر ضرورت احداث زائرسرا برای رفاه بیشتر مردم استان تأکید کرد و گفت: با ساخت زائرسرا یک کار ماندگار انجام خواهیم داد.

محمدعلی شجاعی افزود: صفر تا صد ساخت زائرسرا باید به‌درستی انجام شود و در این راستا همکاری تمام دستگاه‌های اجرایی الزامی است؛ زیرا احداث زائرسرا اقدامی در جهت منافع مردم استان است.

وی بر تنظیم قرارداد دقیق این پروژه تأکید و تصریح کرد: قرارداد ساخت این پروژه باید با محوریت برنامه و دانایی انعقاد شود و افراد متخصص و مجرب نیز ورود پیدا کنند.

شجاعی در پایان این نشست شهرداری بجنورد و تمام ۲۴ شهر استان را موظف کرد تا یک درصد از کل اعتبارات خود را به ساخت این زائرسرا اختصاص دهند. /9314/

هادی رحیمی
ارسال نظرات