۰۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۶
کد خبر: ۶۷۳۱۰۳
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم خبر داد؛

تکریم از همسران جهادگران فعال در مقابله با کرونا

تکریم از همسران جهادگران فعال در مقابله با کرونا
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم گفت: همایش تکریم از همسران جهادگران فعال در ایام مقابله با کرونا همزمان با سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها برگزار می‌شود.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام مرتضی شعبان‌زاده با اشاره به آغاز همکاری چهارجانبه میان سازمان تبلیغات اسلامی، حوزه علمیه، جبهه فرهنگی انقلاب و تشکل فراگیر تبلیغ گروهی اظهار کرد: اولین اقدام مشترک این مجموعه‌ها برگزاری همایش مرد میدان بود که در مشهد برگزار شد. متولی این همایش، سازمان تبلیغات اسلامی بود که حدود 150 مدیر شاخص و در میدان واقعی به همراه خانواده‌هایشان به این همایش دعوت شده و پایه همگرایی این مجموعه‌ها بنیانگذاری شد.

وی افزود: دومین اقدام مشترک، همایش تکریم از همسران جهادگران فعال در ایام مقابله با کرونا است که 15 بهمن ماه همزمان با سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها در قم برگزار می‌شود. متولی این برنامه، حوزه علمیه است و سازمان تبلیغات اسلامی و جبهه فرهنگی انقلاب در برگزاری این همایش همکاری می‌کنند.

به گفته حجت‌الاسلام شعبان‌زاده، در این همایش 400 نفر از همسران جهادگران پیشرو و فعال مورد تکریم قرار می‌گیرند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم گفت: ساماندهی، توانمندسازی و به میدان آوردن بانوان در حوزه‌هایی که نیاز به حضور جدی آنهاست، مهم‌ترین هدف برگزاری این همایش است.

وی پیشنهاد کرد که جبهه فرهنگی انقلاب هم متولی اجرای برنامه ویژه فرزندان شبکه جهادگران بشود.

حجت‌الاسلام شعبان‌زاده بیان داشت: صیانت از خانواده بزرگ فعالان انقلابی باید یکی از ماموریت‌های مهم ما باشد./1350/د101/ف

ارسال نظرات