۰۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۸
کد خبر: ۶۷۳۱۱۵
با پخش از صدا و سیمای جمهوری اسلامی؛

گرامیداشت حماسه ششم بهمن آمل با سخنرانی رییس مجلس برگزار می شود

گرامیداشت حماسه ششم بهمن آمل با سخنرانی رییس مجلس برگزار می شود
مازندران - مراسم گرامیداشت حماسه ششم بهمن آمل با سخنرانی رییس مجلس شورای اسلامی و پخش از صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران برگزار خواهد شد.

ولی‌الله شیرامه، دبیر ستاد چهلمین سالگرد دفاع مقدس مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران از برگزاری مراسم گرامیداشت حماسه ششم بهمن آمل با سخنرانی رییس مجلس شورای اسلامی خبر داد.

وی افزود: این مراسم بعد از خبر 21 شامگاه یکشنبه پنجم بهمن ماه در مجلس شورای اسلامی برگزار و به صورت زنده از شبکه‌های یک، شما، استان ها و سیمای مرکز مازندران پخش خواهد شد.

شیرامه با بیان این که همه برنامه‌های حضوری این حماسه عظیم با جمعیت محدود و رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار خواهد شد، ادامه داد: علاوه بر این بخش دیگری از برنامه ها نیز با بهره گیری از فضای مجازی برگزار خواهد شد.

وی در ادامه سخنان خود، مراسم خاطره‌گویی جمعی از رزمندگان حماسه اسلامی ششم بهمن سال 60 آمل در امامزاده ابراهیم و خاطره‌گویی در برنامه زنده «مازرونی‌شو» از سیمای مازندران با حضورسردار محمدی‌فر فرمانده وقت قرارگاه حضرت ابوالفضل (ع) در سال 60 از جمله برنامه های این ایام عنوان کرد.

دبیر ستاد چهلمین سالگرد دفاع مقدس مازندران در ادامه از سخنرانی سردار خانی در جمع رزمندگان و مردم در امامزاده ابراهیم(ع) آمل خبرگزار داد و افزود: همچنین یادواره شهدای ششم بهمن آمل با سخنرانی سرلشکر محسن رضایی شامگاه ششم بهمن از طریق تلویزیون برگزار خواهد شد.

شیرامه در ادامه سخنان خود از تولید 42 اثر یک دقیقه ای با عنوان «حماسه مردمی در مبارزه با شورشگران اتحادیه کمونیست‌ها» با هدف نشر در فضای مجازی همزمان با ایام ششم بهمن خبر داد و گفت: علاوه بر این تولید 41 زندگینامه شهدای ششم بهمن آمل و تولید 60 عکس‌نوشته در واکاری حماسه اسلامی ششم بهمن آمل در دستور کار قرار دارد.

وی همچنین از برگزاری نخستین جشنواره رسانه های دیجیتال با موضوع حماسه اسلامی آمل در ایام پیش روی خبر داد و خاطرنشان کرد: علاوه بر این چهار نماهنگ با موضوع حماسه آمل تولید و همزمان با ایام حماسه ششم بهمن آمل پخش خواهد شد.

شیرامه در بخش پایانی سخنان خود همچنین از برگزاری مراسم یادمان سردار شهید «ولی‌الله کارگر» در همزمان با ایام الله ششم بهمن آمل در شهرک صنعتی امامزاده عبدالله(ع) این شهرستان خبر داد./950/ت310/ب1

ارسال نظرات