۰۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۸
کد خبر: ۶۷۳۱۸۷

گزارشی از فعالیت بسیج طلاب استان اصفهان

گزارشی از فعالیت بسیج طلاب استان اصفهان
اصفهان - حجت الاسلام نوری گزارش عملکرد و فعالیت های بسیج طلاب استان اصفهان را تشریح کرد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام علی نوری بعد از ظهر امروز در دیدار با آیت الله سلیمانی نماینده ولی فقیه در کاشان، تعداد حوزه‌های مقاومت بسیج طلاب در استان اصفهان را ۵ حوزه اعلام کرد و گفت: از این تعداد یک حوزه مقاومت مشترک خواهران و برادران در کاشان، یک حوزه شهرستانی برادران در اصفهان، یک حوزه شهرستانی خواهران در اصفهان، یک حوزه شهری استان و یک حوزه شهری خواهران است.

به گفته وی بسیج طلاب استان اصفهان دارای ۱۱۷ پایگاه بسیج است که از این تعداد ۵۲ پایگاه خواهران و ۶۵ پایگاه برادران است.

مسؤول سازمان بسیج طلاب استان گفت: ما در حال حاضر به یک حوزه بسیج طلاب در غرب استان اصفهان به مرکزیت فریدن شامل شهر‌های فریدن، خوانسار، گلپایگان، بوئین میاندشت، چادگان و فریدون شهر و یک حوزه بسیج طلاب در جنوب استان اصفهان برای شهرستان‌های سمیرم، دهاقان، مبارکه و شهررضا نیازمند هستیم.

حجت الاسلام نوری به اقدامات انجام شده پایگاه بسیج طلاب استان به ویژه درایام کرونا و کمک به کادر درمان اشاره کرد و گفت: حدود یکهزار و ۵۰۰ نفر از اعضای بسیج طلاب استان اصفهان در ایام کرونا و در رزمایش مومنانه کار گند زدایی و ضد عفونی خیابان‌ها و معابر و در کار تولید دستکش، ماسک، گان و تهیه بسته‌های بهداشتی و تهیه غذای گرم فعال بودند.

وی افزود: ۱۱۰ طلبه جهادی جان برکف نیز در استان اصفهان مستقیم در کنار کادر درمان فعالیت داشتند و تعدادی نیز در غسالخانه‌ها به انجام اموری همچون تغسیل و تدفین بیماران کرونایی فعال بودند.

به گفته وی حتی یک مورد از اموات کرونایی در استان اصفهان بدون تشریفات شرعی دفن نشده است.

مسؤول سازمان بسیج طلاب استان اصفهان در ادامه به بخشی از برنامه‌های پایگاه‌های بسیج طلاب استان اصفهان اشاره کرد و گفت: برنامه‌های بصیرتی به مناسبت‌های مختلف، آموزش‌های دفاع شخصی و دفاع از مقر، راه اندازی گردان‌های امنیتی، گردان کوثر برای طلاب خواهر، آموزش‌های نظامی طلاب، تبیین منویات رهبری و بیانیه گام دوم انقلاب از جمله این فعالیت‌ها است./۱۳۰۷/
محمد ملک آبادی
ارسال نظرات