۰۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۲
کد خبر: ۶۷۳۱۸۹

فعالیت بیش از ۳ هزار طلبه و روحانی بسیجی در کاشان و آران و بیدگل

فعالیت بیش از ۳ هزار طلبه و روحانی بسیجی در کاشان و آران و بیدگل
اصفهان - حجت الاسلام پایواره گفت: ۲ هزار و ۳۲۸ نفر طلبه و روحانی برادر بسیجی و ۷۹۳ نفر خواهر بسیجی در ۱۶ پایگاه بسیج طلاب شهرستان کاشان و آران و بیدگل فعالیت دارند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام قاسم پایواره بعد از ظهر امروز در دیدار با آیت الله سلیمانی نماینده ولی فقیه در کاشان با اشاره به اینکه ۲ هزار و ۳۲۸ نفر طلبه و روحانی برادر بسیجی و ۷۹۳ نفر خواهر بسیجی در شهرستان کاشان و آران و بیدگل فعالیت دارند، گفت: بسیج طلاب کاشان و آران و بیدگل دارای ۱۶ پایگاه است که از این تعداد ۴ پایگاه خواهران است.

وی افزود: سازمان بسیج طلاب استان اصفهان دارای ۳ حوزه مقاومت برادران است که از این تعداد یک حوزه بسیج طلاب در شهر اصفهان، یک حوزه در شهرستان‌ها و یک حوزه در کاشان و آران و بیدگل است.

حجت الاسلام پایواره در ادامه با اشاره به پیام امام راحل در سال ۶۷ مبنی بر ضرورت تشکیل بسیج طلاب و روحانیون گفت: رسالت طلاب و روحانیون در دو محور پشتیبانی از انقلاب و ارزش‌های انقلاب و هدایتگری آحاد جامعه است.

وی تعداد شهدای طلبه و روحانی در شهرستان کاشان و آران و بیدگل را ۹۴ شهید اعلام کرد و با اشاره به اینکه این تعداد شهید نسبت به جمعیت طلاب و روحانیون در شهرستان نسبت به اقشار دیگر جامعه بیشترین تعداد شهید است، ابراز کرد: از ۹۴ شهید طلبه و روحانی ۶۱ شهید از شهرستان کاشان و ۳۱ شهید از شهرستان آران و بیدگل هستند.

مسؤول حوزه بسیج طلاب و روحانون کاشان و آران و بیدگل یادآور شد: شهدای روحانی و طلبه نیز از مدرسه آیت الله یثربی به جبهه اعزام شدند که از شهرستان‌های دیگر در این مدرسه مشغول به تحصیل بودند./۱۳۰۷/
محمد ملک آبادی
ارسال نظرات