۰۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۹
کد خبر: ۶۷۳۲۲۲
معاون پژوهش حوزه علمیه الغدیر اهواز خبرداد؛

برگزاری دوره ولایت فقیه برای طلاب مدرسه علمیه الغدیر

برگزاری دوره ولایت فقیه برای طلاب مدرسه علمیه الغدیر
خوزستان - حجت الاسلام نیسی گفت: این دوره با هدف تقویت بنیه علمی، فکری، مباحث اعتقادی و باوری طلاب مدرسه علمیه الغدیر برگزار خواهد شد.
حجت الاسلام نیسی، معاون پژوهش حوزه علمیه الغدیر اهواز، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز از برگزاری دوره ولایت فقیه توسط معاونت علمی پژوهشی مدرسه علمیه الغدیر خبرداد و بیان داشت: این دوره با هدف تقویت بنیه علمی، فکری، مباحث اعتقادی و باوری برای طلاب مدرسه علمیه الغدیر با تدریس مباحث کلیدی مانند ولایت فقیه و ولی فقیه از هفته جاری کلید خواهد خورد.  

معاون پژوهش حوزه علمیه الغدیر اهواز در خصوص مدرسین این دوره عنوان داشت:  در این دوره از آیت الله محسن حیدری تحت عنوان استاد پایه‌های ۶ تا ۱۰ و شیخ اکبر شریفی برای تدریس پایه ۱ تا ۵ استفاده خواهیم کرد.

حجت الاسلام نیسی در خصوص مزایای شرکت در این دوره و استقبال طلاب این مدرسه علمیه گفت: این دوره در قالب ۱۲ الی ۱۵ جلسه در حوزه علمیه الغدیر اهواز برگزار خواهد شد، به لطف خدا برای شرکت در این دوره استقبال خوبی به عمل آمده است، در پایان دوره از سوی دفتر تبلیغات حوزه علمیه قم_نمایندگی خوزستان برای شرکت کننده‌ها گواهینامه صادر می‌گردد، ضمن اینکه به ۵ نفربرتر از شرکت کننده‌ها از حیث تقریر، حضور، کتابت، فعالیت در اختبار و امتحان پایان دوره کمک هزینه سفر به مشهد مقدس اهدا خواهد شد.

وی در پایان با اشاره به برگزاری دوره‌های اخیر در این حوزه علمیه تصریح کرد: از دوره‌های برگزار شده این حوزه علمیه می‌توان به  دوره‌های جریان شناسی و مشروطه اشاره داشت، این دوره‌ها هرساله با عناوین مختلف در این حوزه علمیه اجرا می‌شود. /۹۴۵۴/
ارسال نظرات