۰۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۱
کد خبر: ۶۷۳۲۳۰
امام جمعه اهل سنت کرمانشاه:

دهه فجر سند افتخار و آزادگی ملت ایران است

دهه فجر سند افتخار و آزادگی ملت ایران است
کرمانشاه - امام جمعه اهل سنت کرمانشاه گفت: دهه فجر برای ملت ایران سند افتخار و آزادگی است، لذا باید به بهترین نحو ممکن جشن های این دهه مبارک را برگزار کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، ماموستا عبدالرحمان مرادی امروز در دیدار با علما، روحانیون و طلاب کرمانشاه و منطقه پاوه و اورامانات اظهار داشت: سالیان متمادی است که مردم اهل سنت و تشیع برادروار در کنار هم زندگی می کنند و تاکنون هیچ مشکلی در این باب مشاهده نشده است.

امام جمعه اهل سنت کرمانشاه گفت: این زندگی مسالمت آمیز برادران اهل سنت و اهل تشیع نشان از بصیرت دینی و هوشیاری آنان دارد و به خوبی می دانند که اختلاف و دودستگی بین آنان خواسته باطنی دشمنان این مملکت و نظام است.

این عالم اهل سنت با اشاره به اینکه به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی توهین به اعتقادات مذاهب دیگر شرعا حرام، است، بیان داشت: در حال حاضر بسیاری از شبکه های ماهواره ای فارسی زبان و کُردزبان با تمام توان به دنبال ایجاد فتنه و دودستگی در کشور هستند و با الفاط فریبنده و دیگر برنامه ها به نوعی به دنبال جذب مخاطب و سپس تخریب و تحریف افکار وی هستند.

ماموستا مرادی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فرا رسیدن دهه فجر انقلاب اسلامی، افزود: دهه فجر برای ملت ایران سند افتخار و آزادگی است، لذا باید به بهترین نحو ممکن جشن های این دهه مبارک را برگزار کنیم.

امام جمعه اهل سنت کرمانشاه گفت: با توجه به وضعیت کرونا در جامعه و برگزاری بیشتر برنامه ها در فضای مجازی ناگزیریم که این برنامه ها را به صورت تخصصی و کاربردی تر اجرا کنیم زیرا مخاطبان ما بیشتر اقشار جوان، فرهیخته و اندیشمند جامعه هستند.

این عالم اهل سنت دهه فجر انقلاب اسلامی را بهترین فرصت برای بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی عنوان کرد و بیان داشت: باید اذعان کرد که در بحث اطلاع رسانی دستاوردهای انقلاب کوتاهی هایی شده است که باید این اهمال کاری ها اصلاح شود.

ماموستا مرادی در ادامه سخنان خود تاکید کرد: کارهای بسیار بزرگی در سطح ملی و حتی بین المللی در کشور توسط نخبگان این مملکت صورت گرفته است، ولی به علت کم کاری رسانه ای و تبلیغاتی نتوانسته ایم که این پیشرفت ها را منعکس و خبررسانی کنیم که این یک نقص بزرگ است.

امام جمعه اهل سنت کرمانشاه در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: همه ملت ایران از هر قوم و هر مذهب باید حضوری پرشور در اعیاد دهه فجر انقلاب اسلامی داشته باشند، زیرا این انقلاب متعلق به همه ماست و باید قدردان آن باشیم./1400/

ارسال نظرات