۰۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۴
کد خبر: ۶۷۳۲۷۷
رییس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم تأکید کرد؛

ضرورت پیشبرد پروژه‌های پژوهشی به شکل بنیادی به منظور گره گشایی از مشکلات نظام

ضرورت پیشبرد پروژه‌های پژوهشی به شکل بنیادی به منظور گره گشایی از مشکلات نظام
رییس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم گفت: ضرورت دارد ترتیبی اتخاذ شود تا از آنها طرح‌های کاربردی به منظور گره‌گشایی و کمک به حل مشکلات جامعه و حکومت استحصال شود.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، صد و چهل یکمین جلسه شورای پژوهشی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی به منظور بررسی راهکارهای افزایش هم‌افزایی و تعاملات میان این پژوهشگاه و قطب نظام سیاسی و اجتماعی اسلام و ایران برگزار شد.

در این جلسه، حجت‌ الاسلام والمسلمین احمد واعظی «رئیس قطب نظام سیاسی و اجتماعی اسلام و ایران دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم» ضمن تشکر از مسئولین پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی در اجرای فعالیت های متنوع پژوهشی با رویکرد مسأله محوری، با بیان این که جلوه‌گری مساله محوری در فعالیت‌های پژوهشگاه کاملا هویدا و نمایان است، اظهار داشت: از آنجا که بسیاری از پروژه‌ها به شکل بنیادی نگاشته شده‌اند ضرورت دارد ترتیبی اتخاذ شود تا از آنها طرح‌های کاربردی به منظور گره‌گشایی و کمک به حل مشکلات جامعه و حکومت استحصال شود.

وی خاطرنشان کرد: شورای این قطب به زودی برنامه‌های کلان خود در سال آینده را تصویب و ابلاغ می‌کند و از رؤسای پژوهشکده‌ها هم خواستند بر اساس شناسنامه مسأله هر میز، برنامه‌ها و پیشنهادات خود را اعلام نمایند./1350/د101/ف

ارسال نظرات