۰۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۰
کد خبر: ۶۷۳۳۴۰
مدیر حوزه علمیه لرستان:

فضای مجازی ظرفیتی برای نشر دستاوردهای انقلاب اسلامی است

فضای مجازی ظرفیتی برای نشر دستاوردهای انقلاب اسلامی است
لرستان - حجت الاسلام عبداللهی با تأکید بر ضرورت بهره مندی از فرصت فضای مجازی برای نشر دستاوردهای انقلاب گفت: روحانیت در این زمینه رسالت خطیری بر دوش دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام احد عبداللهی، ظهر امروز در جلسه هم اندیشی دهه فجر که در مرکز مدیریت حوزه علمیه استان لرستان برگزار شد، با گرامیداشت ایام الله دهه فجر گفت: این ایام فرصتی برای بصیرت افزایی و روشنگری بین نسل جوان است.

مدیر حوزه علمیه لرستان با تأکید بر ضرورت نشر دستاوردهای انقلاب اسلامی در جامعه به ویژه بین نسل جوان خاطرنشان کرد: امروز با توجه به شیوع ویروس کرونا باید از ظرفیت فضای مجازی بهره مند شد.

وی با تأکید بر ضرورت برگزاری جلسات مختلف جشن انقلاب اسلامی در مدارس علمیه استان گفت: برگزاری این برنامه ها باید با محوریت طلاب و به بهترین شکل برگزار شود.

حجت الاسلام عبداللهی بیان کرد: مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی ایران همایش مبلغان نیز برگزار می شود، هدف بهره مندی از ظرفیت روحانیت و مبلغان در ایام الله دهه فجر است.

وی ادامه داد: تجلیل از روحانیون مبارز دوران حکومت طاغوت را از دیگر ویژه برنامه های حوزه علمیه در دهه مبارک فجر است.

مدیر حوزه علمیه لرستان از اعزام روحانیون در دهه فجر جهت نشر دستاوردهای انقلاب اسلامی خبر داد و گفت: روحانیت در کنار فعالیت های تبلیغی مجازی باید با رعایت پروتکل های بهداشتی در بین مردم به ویژه در مناطق دور افتاده حضور یابند./9451/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات