۰۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۴
کد خبر: ۶۷۳۳۴۵

پذیرش ارتش جمهوری اسلامی از میان طلاب جهت خدمت سربازی

پذیرش ارتش جمهوری اسلامی از میان طلاب جهت خدمت سربازی
سازمان سیاسی عقیدتی ارتش جمهوری اسلامی ایران از میان طلاب و روحانیون جهت خدمت سربازی در سراسر کشور پذیرش می‌کند.

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، سازمان سیاسی عقیدتی ارتش جمهوری اسلامی ایران از میان طلاب و روحانیون جهت خدمت سربازی در سراسر کشور پذیرش می‌کند.

اولویت در جذب و استخدام پس از کسب حداقل نمره قبولی در آزمون کتبی اولیه، بهره مندی از بستر مهیای تبلیغی در ارتش جمهوری اسلامی ایران، بهره مندی از کسورات قانونی خدمت، برخورداری از مزایای عمومی خدمت وظیفه و پشتیبانی در صورت ارائه خدمات تبلیغی، فرهنگی و آموزشی از ساعات موظفی و امکان خدمت در نزدیک ترین یگان مستقر ارتش جمهوری اسلامی ایران به محل تولد سرباز طلبه و همسر از جمله مزایای خدمت سربازی در سازمان عقیدتی سیاسی ارتش است.

طلاب علاقه مند به گذراندن خدمت سربازی در ارتش جمهوری اسلامی باید دارای مدرک سطح یک حوزه علمیه بوده بوده و از حسن خلق و توان پاسخگویی به مسائل شرعی و اعتقادی و غیره برخوردار باشند.

تلبس به لباس مقدس روحانیت در یگان محل خدمت و مراعات زی طلبگی در تراز روحانی انقلابی و ولایی از انتظارات سازمان ارتش جمهوری اسلامی از طلاب سرباز است.

متقاضیان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با امور طلاب وظیفه از طریق شماره تماس 63818912310 و 6381148112 ارتباط برقرار کرده و یا به آدرس تهران، میدان سبلان، خیابان شهید قدوسی، سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران دفتر امور روحانیون مراجعه کنند./1350/ت203/ف

ارسال نظرات