۰۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۶
کد خبر: ۶۷۳۴۰۶
آیت الله حسینی همدانی در دیدار رییس جهاد دانشگاهی:

استان البرز قابلیت‌های فراوانی دارد/ باید نگاه به درون داشت

استان البرز قابلیت‌های فراوانی دارد/ باید نگاه به درون داشت
نماینده ولی فقیه در البرز تأکید کرد که باید نگاه به درون داشت و از ظرفیت‌های داخلی برای تولید علم و صنعت استفاده کرد.

به گزارش خبرگزاری رسا، حمیدرضا طیبی رییس جهاد دانشگاهی کشور با همراهی مهدی عباسی رییس پارک علم و فناوری البرز و سرپرست مجتمع تحقیقاتی شهدای جهاد دانشگاهی و احمدرضا فیروزی رییس جهاد دانشگاهی واحد استان با حضور در دفتر نماینده ولی‌فقیه در البرز و امام‌جمعه کرج با حضرت آیت‌الله حسینی همدانی دیدار و گفتگو کرد.

آیت‌الله حسینی همدانی در این جلسه با تأکید بر اینکه استان البرز قابلیت‌های فراوانی دارد، با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اظهار داشت: باید نگاه به درون داشت و از ظرفیت‌های داخلی برای تولید علم و صنعت استفاده کرد.

وی با تأکید بر لزوم تکمیل طرح توسعه استان، گفت: متأسفانه هیچ چشم‌انداز و برنامه‌ریزی صحیحی برای توسعه استان صورت نگرفته و برخی از پروژه‌ها بدون نگاه به آینده ساخته‌شده است.

امام‌جمعه کرج ضمن اظهار تأسف از اینکه چرخه‌ای و فرایندی عمل نمی‌کنیم، عنوان کرد: اغلب به‌صورت جزیره‌ای در حیطه خود عمل می‌کنند و ارتباط و تعاملی با بیرون ندارند لذا در امور به‌جای نگاه منشوری باید نگاه لیزری داشته باشیم چراکه در صورت داشتن نگاه لیزری می‌توانیم دقیق‌تر به هدف برسیم و نقش واقعی خود را ایفا کنیم.

آیت‌الله حسینی همدانی با اشاره به تشکیل خیریه نخبه پرور در استان، بیان داشت: خیریه نخبه پرور یکی از اقدامات خوب و اثرگذار در جهت کمک به این قشر جامعه است.

نماینده ولی فقیه در استان البرز در خاتمه با اشاره به تجارب و دستاوردهای جهاد دانشگاهی در بحث درمان ناباروری تصریح کرد: جهاد دانشگاهی باید با همکاری ستاد اجرایی فرمان امام(ره)، بنیاد برکت و سازمان اوقاف و امور خیریه وارد همکاری شود تا در درمان ناباروری که موضوع اصلی در افزایش نسل است نقش گسترده‌تری را ایفا نماید./841/د102/ب1

ارسال نظرات