۱۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۰
کد خبر: ۶۷۳۴۸۸
آیت الله شاهچراغی:

وحدت و پیروی از ولایت رمز توفیق ملت ما در برابر دشمنان بوده است

وحدت و پیروی از ولایت رمز توفیق ملت ما در برابر دشمنان بوده است
سمنان - نماینده ولی فقیه در استان سمنان وحدت و انسجام ملت و پیروی از ولایت فقیه را رمز توفیق ملت بزرگ ایران در برابر دشمنان طی بیش از چهاردهه اخیر دانست.
به گزارش خبرگزاری رسا از سمنان، آیت‌الله سید محمد شاهچراغی ظهر آدینه در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سمنان به میزبانی مسجد امام (ره) این شهر، ضمن بیان اینکه در آستانه سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی می‌بایست فجر آفرینان و کسانی که در این جریان نقش داشتند مورد تجلیل قرار گیرند، اظهارداشت: این مراسم می‌تواند به بیان حقایق انقلاب و دستاورد‌های آن برای نسل جدیدی که آن دوران را درک نکرده، بسیار کمک کند.

وی ضمن بیان اینکه در عمر این چهار دهه انقلاب، دشمن به هر بهانه کوشید تا بین مردم و انقلاب جدایی ایجاد کند و آن را کم اهمیت جلوه دهد، افزود: خوشبختانه توطئه‌های آن‌ها محکوم‌به شکست بوده و به کوری چشم دشمن انقلاب اسلامی همچنان استوار و پابرجا است.

امام جمعه سمنان بابیان اینکه ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) فرصتی برای توجه به مسائلی نظیر حجاب و عفاف و بیان سیره فاطمی است، ابراز داشت: یک طلاق از هر چهار ازدواج برای استانی نظیر سمنان زیبنده نیست و می‌بایست ضمن ترویج و توسه سیره فاطمی تقویت مهارت زندگی نیز آموزش داده شود.

آیت‌الله شاهچراغی بابیان اینکه خوشبختانه آمار مرگ‌ومیر ناشی از کرونا رو به کاهش است، افزود: در صورت عدم رعایت موارد بهداشتی این وضعیت می‌تواند به سرعت تغییر کند و تنها راهی که در کنترل آن مؤثر خواهد بود رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی از سوی مردم است.

وی افزود: وحدت و انسجام همواره مورد تاکید رهبر معظم انقلاب بوده است و نباید فراموش کرد پیروی از دستورات ایشان و یکپارچگی، رمز مقابله با دشمن در طی این چهار دهه بود که می‌بایست مسئولان آن را مدنظر قرار داده و از هرگونه تفرقه‌افکنی پرهیز کنند. /۹۷۷/
جواد رمضانیان
ارسال نظرات