۱۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۱
کد خبر: ۶۷۳۶۴۰
حجت الاسلام موسوی:

مجلس به‌دنبال احیای واحدهای تولیدی راکد است

مجلس به‌دنبال احیای واحدهای تولیدی راکد است
نایب رییس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: مجلس برای مقابله با تحریم‌های دشمن و احیای واحدهای تولیدی برنامه‌های خوبی ترسیم کرده است.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سیدکاظم موسوی در نشست علنی امروز  مجلس شورای اسلامی ضمن تبریک ایام الله دهه فجر و فرا رسیدن سالروز ولادت حضرت فاطمه(س) گفت: در زمانی قرار گرفته‌ایم که دنیا به جمهوری اسلامی چشم دوخته و رهبری بی نظیری داریم لذا اگر میخواهیم در این مملکت در مقابل یاوه گویان و افرادی که دنبال جدال و ایجاد آشفتگی‌ها در مناطق هستند، در نطفه خفه کنیم.

نماینده مردم اردبیل در مجلس در ادامه تصریح کرد: در حوزه سیاست خارجی با تمسک به فرمایشات حضرت آقا و تأسی از فرامین ایشان که فصل الخطاب است، گام بر میداریم که برای ما کافی است.

وی ادامه داد: فرمایشات رهبری در مقابل دشمن و در جهت تقویت ظرفیت‌ها و توانمندی‌های داخلی در حوزه اقتصاد مقاومتی است که یکی از این تأکیدات همان اقتصاد دانش بنیان با متعلقات و زیر مجموعه‌های آن است.

حجت الاسلام موسوی در ادامه اقتصاد خدمات محور و ایجاد تشکل‌های تعاونی را بسیار با اهمیت دانست و افزود: همچنین باید در جهت اینکه دست خود را مقابل دیگران دراز نکرده و نیاز خود را تأمین کنیم گام برداریم چرا که منابع قوی انسانی داریم؛ جوانان پاک داریم و خون شهدایی امثال طهرانی مقدم‌ها و سید شهدای مقاومت را داده‌ایم که خون آنها ترامپ و همه دشمنان اسلام را گرفته است.

این نماینده مردم در مجلس شورای ادامه داد: خون فخری زاده‌های عزیز را دادیم که برای نظام، انقلاب، ولایت، ایثار و شهادت از جان خود گذشتند تا ایرانی بهتر ساخته شود و امروز امثال آنها را کم نداریم چرا که رهبری فرزانه داریم.

وی درباره برخی مسائل استان اردبیل اظهار داشت: لازم است در جهت حل مشکلات استان‌های کمتر توسعه یافته مثل اردبیل گام‌هایی به صورت قانونی، واقعی و محکم برداریم.

حجت الاسلام موسوی در ادامه با بیان اینکه دولت باید بیش از این با مردم کنار بیاید، عنوان کرد: در حوزه تأمین معیشت مردم شاهد مشکلاتی هستیم؛ مردم در حوزه خودرو، مسکن، ارز، سکه و بورس دغدغه‌هایی دارند لذا باید موضوع استیضاح وزیر اقتصاد که هم اکنون بیش از صد امضا برای آن وجود دارد در هیأت رئیسه بررسی و اعلام وصول شود.

این عضو مجمع نمایندگان استان اردبیل در ادامه مصوبات اخیر کمیسیون اقتصادی به ریاست محمدرضا پورابراهیمی در مشهد را بسیار مثبت ارزیابی کرد و افزود: مجلس قصد دارد تولید و واحدهای راکد را احیا کند لذا برای اینکه مقابل دشمن و تحریم‌های آنها بایستیم، برنامه‌های خوبی ترسیم کرده‌ایم.

نایب رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در پایان ضمن تشکر از آیت الله سیدحسن عاملی نماینده ولی فقیه استان اردبیل و فرماندهی سپاه استان، خاطرنشان کرد: سپاه استان با همکاری مسئولان استانی به خوبی طرح شهید سلیمانی برای مقابله با ویروس کرونا را به صورت محله به محله در استان اردبیل اجرا کردند که جای سپاسگزاری دارد./998/د102/ب1

ارسال نظرات