۱۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۱
کد خبر: ۶۷۳۷۱۷
به همت دانشگاه باقرالعلوم؛

دوره کوتاه مدت «سیاست و تمدن» برگزار می‌شود

دوره کوتاه مدت «سیاست و تمدن» برگزار می‌شود
ثبت نام دوره کوتاه مدت «سیاست و تمدن» به همت گروه فرهنگ و تمدن دانشگاه باقرالعلوم (ع) آغاز شد و تا ۲۰ بهمن ماه ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری رسا، به نقل از پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی، دوره کوتاه مدت «سیاست و تمدن» به همت گروه فرهنگ و تمدن دانشگاه باقرالعلوم (ع) برگزار خواهد شد.

این دوره آموزشی دوم تا چهارم اسفندماه ۹۹ به صورت حضوری و غیرحضوری همراه با اعطای گواهینامه برگزار خواهد شد. در این دوره آموزشی، حجج اسلام والمسلمین نجف لک‌زایی، محسن الویری، حبیب الله بابایی، احمد رهدار و محمدرضا بهمنی، رسول نوروزی، سعید هاشمی نسب، موسی نجفی، محمدهادی همایون، مختار شیخ حسینی به سخنرانی خواهند پرداخت.

لازم به ذکر است که در دوره مذکور، به مباحثی همچون، نگاه تاریخی به رابطه حکومت و تمدن، ماهیت تمدن و رویکرد تمدنی، رویکرد تمدن در سیاست خارجی، توسعه و تمدن در ایران بعد از انقلاب، از گفتگوی تمدن‌ها تا منازعه ایده‌ها در افق بیداری اسلامی ایران، امنیت و تمدن، تحول مفهومی و روشی تمدن در تجربه جمهوری اسلامی، افراطی‌گری و تکفیر و چالش‌های تمدنی آن برای مسلمانان، ظرفیت‌های سیاسی جهان اسلام برای تحقق و استمرار تمدن نوین اسلامی و حرکت تمدنی در تجربه جمهوری اسلامی پرداخته خواهد شد.

گفتنی است علاقه‌مندان جهت ثبت نام و دریافت جزئیات بیشتر می‌توانند ۲۰ بهمن ماه درخواست خود را در پیام رسان ایتا به آیدی bouadmin@ ارسال کنند.

ارسال نظرات