۱۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۲
کد خبر: ۶۷۳۸۴۹
امام جمعه ملبورن استرالیا:

۲۲ بهمن روز پیروزی مظلومان و ستمدیدگان است

۲۲ بهمن روز پیروزی مظلومان و ستمدیدگان است
حجت الاسلام وحیدی در آستانه چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران با صدور پیامی، این پیروزی با شکوه را به ملت ایران تبریک و تهنیت گفت.

به گزارش خبرنگار سرویس بین الملل خبرگزاری رسا، حجت الاسلام اشفاق وحیدی امام جمعه ملبورن استرالیا، در آستانه چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران با صدور پیامی، این پیروزی با شکوه را به ملت انقلابی و استکبار ستیز جمهوری اسلامی ایران تبریک و تهنیت گفت و ابراز داشت: ۲۲بهمن روز پیروزی مظلومان و ستمدیدگان است.

وی با بیان این که ما در حالی با چهل و دومین بهار انقلاب اسلامی روبرو هستیم که انقلاب اسلامی تبدیل به یک درخت تنومند شده و کاخ های استکبار جهانی را به لرزه در آورده است، تاکید کرد: امروز انقلاب اسلامی نماینده اسلام در سراسر جهان است و این موجب نگرانی شدید قدرت های استکباری است.

این روحانی استرالیایی با اشاره به این که رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره)، ںظام حکومتی را به جهانیان ارائه کردند که دشمن با تمام دشمنی های خود، سران جهان را به برقراری چنین ںظامی در جهان توصیه می کند، اظهار داشت: نظام اسلامی نظامی است که پایه های آن برعدالت و حمایت از مظلومان جهان نهاده شده است.

وی با بیان این که امام خمینی(ره) بذر انقلاب را در دل مردم کاشتند و بنیان های انقلاب اسلامی ایران را در دل مردم قرار دادند، گفت: این انقلاب با خون شهدای والا مقام سیراب گردید و همین خون شهدای عزیز سپر محکمی در برابر طوفان های سهمگین ستمگران و استکباران جهان است.

حجت الاسلام وحیدی با تاکید به این که کاروان انقلاب اسلامی به رهبریت بی نظیر امام خامنه ای در حال حرکت است، ابراز داشت: سردمداران داخلی و خارجی زیادی، برای تضعیف و از بین بردن این انقلاب و ںظام اسلامی تلاش کردند اما رسوایی و بی آبرویی سرنوشت همه آنان شد.

وی افزود: این انقلاب پیش خیمه انقلاب جهانی منجی بشریت حضرت ولی عصر(عج) است، لذا شمع انقلاب را بادهای طوفانی استکبارگران هم نمی توانند خاموش کند.

حجت الاسلام وحیدی در آخر پیشاپیش چهل و دومین بهار سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را به محضر مقام عظمای ولایت، ملت انقلابی و شهید پرور، دولت جمهوری اسلامی ایران، جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، حوزه های علمیه، علما، مراجع تقلید، طلاب و عموم شیعیان جهان تبریک و تهنیت گفت./988/

ارسال نظرات