۱۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۰
کد خبر: ۶۷۳۹۴۳
به همت اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان‌شرقی؛

جشنواره شعر فاطمی در فجر فاطمی برگزار می‌شود

جشنواره شعر فاطمی در فجر فاطمی برگزار می‌شود
آذربایجان شرقی - جشنواره شعر فاطمی در فجر فاطمی در شهرستان‌های تبریز، میانه، اهر، شبستر و مرند برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری رسا در آذربایجان شرقی، معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی در حاشیه سفر به شهرستان میانه در جمع خبرنگاران، گفت: جشنواره شعر فاطمی در فجر فاطمی با موضوع زنده کردن فرامین اهل بیت علیهم السلام و بزرگداشت دهه پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در شهرستان تبریز، میانه، اهر، شبستر و مرند در حال برگزاری است.

حجت الاسلام حسینی خورنژاد ضمن تبریک ایام دهه فجر و پیروزی انقلاب اسلامی ادامه افزود: جوانان این کشور از نخستین روز مبارزه با رژیم طاغوتی در صحنه‌ها حضور داشتند و ایستادگی در مقابل دشمن را به تاریخ هشت سال دفاع مقدس پیوند زده‌اند.

حجت الاسلام خورنژاد در ادامه گفت: صحنه‌های نبرد بعد از گذشت چندین سال، بار دیگر با رهبری سردار دل‌ها، حاج قاسم سلیمانی در دفاع از حرم مقدس حضرت زینب تکرار شد که این مجاهدت و از جان گذشتگی جوانان با غیرت ایرانی ستودنی است.

وی تأکید کرد: از خودگذشتگی جوانان آذربایجانی در نبردهای حق علیه باطل بر کسی پوشیده نیست و امروز افتخار این را داشتیم که در محضر خانواده شهدای طلبه‌های بازیار دو برادری که بعد از انتظار ۱۱ ساله به آغوش میهن و خانواده‌شان بازگشتند حضور پیدا کنیم.

حجت الاسلام خورنژاد ادامه داد: راه شهدای انقلاب اسلامی و ۸ سال دفاع مقدس باید ادامه یابد؛ به خصوص که در زمانی واقع شده‌ایم که هجمه‌های مختلف دشمن، جوانان را نشانه رفته تا با جوسازی و پنهان کردن فرهنگ ایرانی- اسلامی دور کنند.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی افزود: همزمان با برگزاری شعر فاطمی در شهرستان میانه، دیداری از پایگاه اجتماعی شهرک اندیشه و جلسه‌ای با رؤسای شورای هیئات مذهبی این شهرستان نیز انجام گرفت.

حجت الاسلام خورنژاد بیان کرد: طرح امامان محله پایگاه‌های فرهنگی- اجتماعی در شهرستان‌های مرند، میانه و بناب با مشارکت ۱۶ امام محله در ۱۶ پایگاه اجتماعی شروع شد.

وی اضافه کرد: هدف این طرح فعالیت در حاشیه شهرها، سکونت‌گاه‌های غیررسمی، خدمت رسانی، تسهیل‌گری در مشکلات محل و فعالیت‌های اجتماعی و ارتقا سطح امامان از طریق ارائه الگوهای برتر و افزایش اثربخشی امامان می‌باشد.

ارسال نظرات