۱۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۸
کد خبر: ۶۷۴۰۹۱
حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی:

ناکارآمدی مسؤولان را به پای اصل انقلاب و نظام ننویسیم

ناکارآمدی مسؤولان را به پای اصل انقلاب و نظام ننویسیم
امام جمعه ساری با بیان اینکه دشمنان درصدد سیاه نمایی علیه انقلاب هستند گفت: وجود برخی مشکلات مربوط به ناکارآمدی مسؤولان است و نباید آنها را پای اصل انقلاب و نظام بنویسیم.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی نماینده ولی فقیه در مازندران در سخنان آدینه ای خود که از ویژه برنامه رادیویی «در ساحت حضور» پخش شد، هدایت به سوی معنویت و دفاع از حقوق مستضعفان را از رسالت های انبیای الهی دانست و گفت: این رسالت ها در انقلاب اسلامی نیز نهفته است و می توان آن را در امتداد مکتب انبیای الهی دانست.

وی هر روز از ایام الله دهه فجر را یک فتح بزرگ خواند و ادامه داد: ما باید ایام الله را برای مردم ذکر کنیم تا نعمت های الهی را بهتر بشناسند؛ بدون شک انقلاب اسلامی ما را از چنگ ظالمان و طاغوتیان رهانید و ما نباید نسبت به آن بی توجه باشیم.

حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی با بیان اینکه امروز باید از نعمت انقلاب اسلامی محافظت و صیانت کنیم، ابراز کرد: امام راحل فرمودند حفظ انقلاب از اصل آن واجب تر و مهم تر است، زیرا بعد از پیروزی انقلاب، همه جبهه استکبار در برابرمان ایستاد؛ روزگاری فقط ساواک دشمن انقلابی ها محسوب می شد، اما امروز آمریکا و دست پرورده اش رژیم صهیونیستی به صورت مستقیم وارد میدان شده اند و از هیچگونه توطئه ای نیز دریغ نمی کنند.

نماینده ولی فقیه در مازندران با تأکید بر اینکه ما با مقاومت می توانیم انقلاب اسلامی را حفظ کنیم، تأکید کرد: ما با صبر و مقاومت باید در برابر توطئه های دشمن بایستیم و آنها را خنثی کنیم.

وی با بیان اینکه باید از انقلاب اسلامی با جان و مال خود حفاظت کنیم، خاطرنشان کرد: اگر شکر نعماتی همچون آزادی، استقلال، رهایی از طاغوت، عزت و عظمت که انقلاب اسلامی برایمان به ارمغان آورد را به جا بیاوریم روز به روز بر عزت و عظمتمان افزده خواهد شد، اما اگر کفران نعمت بورزیم دوباره به همان حالت حقارت و بردگی استکبار و استعمار برخواهیم گشت.

حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی با تأکید بر اینکه دشمنان درصدد سیاهنمایی علیه انقلاب اسلامی هستند، مطرح کرد: امروز وجود برخی مشکلات همچون گرانی ها مربوط به سوء مدیریت و ناکارآمدی مسؤولان است و نباید آنها را پای اصل انقلاب و نظام بنویسیم؛ افزون بر این باید توجه داشته باشیم که قبل از انقلاب تورم به مراتب بالاتر و قدرت خرید مردم نیز به مراتب پایین تر بوده است.

نماینده ولی فقیه در مازندران ساخت واکسن ایرانی کرونا و پرتاب ماهواره ذوالجناح را از بزرگترین دستاوردهای انقلاب اسلامی دانست و تصریح کرد: روزگاری آمریکایی ها حقوق خود را از ایران می گرفتند و با سلاح های ایران به جنگ با دشمنان خودشان می پرداختند و ما جرأت نداشتیم به سربازان آمریکایی و اسرائیلی نگاه چپ داشته باشیم.

وی همچنین بر ضرورت شایسته سالاری در انتخابات ها تأکید و اضافه کرد: مردم ما باید به شایسته ترین افراد رأی داده و اجازه ندهند زمام انقلاب اسلامی به دست اشخاص و جریانات نا اهلی بیافتد که در پی سازش با استکبار هستند.

حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی در پایان ضمن تسلیت درگذشت آیت الله نظری خادم الشریعه به تبیین برخی ویژگی های شخصیت علمی و انقلابی و مردمی این عالم وارسته پرداخت./841/پ202/ب1

ارسال نظرات