۱۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۷
کد خبر: ۶۷۴۲۱۴

عرضه خاطرات رهبر معظم انقلاب با تخفیف

عرضه خاطرات رهبر معظم انقلاب با تخفیف
انتشارات انقلاب اسلامی به مناسبت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی کتاب «خون دلی که لعل شد» را با تخفیف ویژه ارائه می‌کند.

به گزارش سرویس کتاب و نشر خبرگزاری رسا، انتشارات انقلاب اسلامی کتاب خاطرات حضرت آیت‌الله العظمی سیّد علی خامنه‌ای (مدّظلّه‌العالی) رهبر معظّم انقلاب از زندان‌ها و تبعید دوران مبارزات انقلاب اسلامی با عنوان «خون دلی که لعل شد» را به مناسبت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با تخفیف ویژه در سایت book-khamenei.ir به مدت ۱۰ روز عرضه می‌‌کند.

این کتاب ترجمه‌ فارسی کتاب «إنّ مع الصّبر نصراً» است که پیش از این به زبان عربی منتشر شده بود. نسخه فارسی این کتاب ـ خون دلی که لعل شد ـ برای نخستین بار در سال ۱۳۹۷ منتشر شد و تا کنون ۱۵ بار تجدید چاپ شده است.

کتاب حاضر، اگرچه که شبیه کتاب خاطرات و داستان است امّا سرشار است از حکمت‌ها، درس‌ها و عبرت‌ها. به تناسب هر واقعه و حادثه، درس‌ها و عبرت‌های مرتبط برای مخاطب شرح داده می‌شود و از این رو می‌توان کتاب، را حکمت‌نامه دانست که درس زندگی به جوانان می‌دهد. درس توکّل و توسّل، دینداری، صبر، مقاومت و ایستادگی، شجاعت، زهد و دنیاگریزی، پرهیز از تجمّل، همسرداری و عشق به خانواده، دلسوزی برای مردم، هوشمندی در برخورد با سختی‌ها، مدیریّت بحران، کار تشکیلاتی، مطالعه و علم‌دوستی و ...

سخن اصلی کتاب، همان است که در نام این کتاب متبلور شده است. مخاطب با خواندن کتاب پی خواهد برد که با صبر و استقامت همه‌ اهداف مهم و بلند، دست‌یافتنی خواهد بود.

علاقه‌مندان برای خرید کتاب «خون دلی که لعل شد» با ۴۲ درصد تخفیف اینجا را کلیک کنند./826/

منبع: فارس
ارسال نظرات