۲۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۳
کد خبر: ۶۷۴۳۵۵
امام جمعه شهرکرد:

سازمان تبلیغات اسلامی باید اسلام را به عرصه و میدان عمل بیاورد

سازمان تبلیغات اسلامی باید اسلام را به عرصه و میدان عمل بیاورد
چهارمحال و بختیاری - حجت الاسلام والمسلمین نکونام گفت: سازمان تبلیغات اسلامی باید اسلام را به عرصه و میدان عمل بیاورد و مردم را سر سفره محتوا‌های ناب اسلام بنشاند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام، نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری، در جمع کارکنان اداره کل تبلیغات اسلامی این استان با اشاره به بازدید سرزده امروز خود از این مجموعه و دیدار از بخش‌های مختلف این نهاد دینی و انقلابی گفت: حقیقتا ارائه گزارش فعالیت‌های مجموعه‌های مختلف امید بخش و حاکی از آن است که به لطف پروردگار یک انگیزه و حرکت جمعی ایجاد شده است.

وی با تأکید بر اینکه امروز اداره تبلیغات اسلامی استان با برنامه ریزی درست در حال حرکت است، ادامه داد: حق اداره تبلیغات اسلامی استان هم همین است که به عنوان یک محور و یک مجموعه تحرک بخش در برنامه‌های تبلیغی بتواند ایفای نقش کند.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام با بیان اینکه سازمان تبلیغات اسلامی هم باید برنامه‌های تبلیغی را سامان دهد و تولید محتوا کند، افزود: سازمان تبلیغات اسلامی باید به معنای واقعی کلمه تشکل بخش باشد و فعالین فرهنگی را کنار هم بنشاند و مانع موازی کاری شود و این مهمترین رسالت امروز تبلیغات اسلامی استان است.

امام جمعه شهرکرد با اشاره به اینکه محتوای این نظام بر مبنای اسلام است و به یقین سازمان تبلیغات در این عرصه نقش کلیدی دارد، اضافه کرد: سازمان تبلیغات اسلامی باید اسلام را به عرصه و میدان عمل بیاورد و مردم را سر سفره محتوا‌های ناب اسلام بنشاند که این کار آسانی نیست.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه در عرصه کار تبلیغی هم مشکلات بسیاری وجود دارد و هم امکانات کم است، ادامه داد: کاستی ها، مشکلات، کمبود‌ها و نامهربانی‌ها نباید ما را از رسالت اصلی خود دور کند؛ باید به وظیفه خود درست عمل کنیم و در این بین از هیچ چیزی نترسیم.

وی با تأکید بر اینکه باید فضای جدید حاکم بر سازمان تبلیغات را مغتنم شمرد و وارد میدان عمل شویم، تصریح کرد: به جرأت میتوان گفت فعالیت‌های مدیریت جدید اداره کل تبلیغات اسلامی استان بر مبنای نشاط، برنامه ریزی و پرمحتوا است.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام با اشاره به اینکه مدیریت جدید جهادی وارد میدان شده است، خاطرنشان کرد: نگاه ما این است که نگاه همه مجموعه محتوایی، برنامه‌ای و همراه با صبر و استقامت در برابر مشکلات باشد. /۹۴۵۷/پ310/ب1
سجاد محمدی فارسانی
ارسال نظرات