۲۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۵
کد خبر: ۶۷۴۴۷۸
همگام با انقلاب؛

۲۲ بهمن جلوه‌ای از اتحاد ملت ایران در مقابله با سیاست‌های استکبار است

۲۲ بهمن جلوه‌ای از اتحاد ملت ایران در مقابله با سیاست‌های استکبار است
لرستان - حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی ۲۲ بهمن را جلوه‌ای از اتحاد ملت ایران در مقابله با سیاست‌های استکبار عنوان کرد و گفت: حضور مردم خنثی کننده توطئه‌های دشمن است.

حجت الاسلام والمسلیمن سیداحمدرضا شاهرخی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با گرامیداشت یوم الله 22 بهمن بیان داشت: یوم الله ۲۲ بهمن همه ساله یادآور خروش مردم ایران به رهبری حضرت امام خمینی(ره) علیه نظام ستم شاهی از یک سو و نظام سلطه جهانی از سوی دیگر است.

نماینده ولی فقیه در لرستان بادامه داد: یوم الله 22 بهمن به عنوان آینه‌ای تمام نما از همدلی و هم صدایی آحاد ملت ایران و نظام مقدس جمهوری اسلامی در منظر قضاوت سایر ملت‌های آزادی خواه و عزتمند در مقابله با سیاست‌های نظام استکبار جهانی قرار دارد.

وی خاطرنشان کرد: امروز در طلیعه چهل و دومین سال از حیات پر برکت انقلاب اسلامی به برکت باور، آگاهی، بصیرت، ایمان و شجاعت ملت بزرگ ایران اسلامی و رهبری حکیمانه حضرت امام خمینی(ره) رهبر معظم انقلاب با وجود دشمنی‌ها و توطئه‌های دائمی استکبار جهانی، ایران اسلامی همچنان راه درخشان اقتدار، عزت و مسیر پر افتخار خود به سمت آرمان‌های انقلاب اسلامی و آینده‌ای روشن را استمرار می بخشد.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی بیان کرد: حضور و پشتوانه ملت ایران اسلامی همچون روزهای شکل گیری انقلاب اسلامی رمز تداوم راه انقلاب بوده و این حضور در صحنه های مختلف انقلاب خار چشم دشمنان است.

وی یادآور شد: نظام جمهوری اسلامی ایران در طول حیات خود، همواره از پشتیبانی و حمایت مردمی برخوردار بوده و هست.

نماینده ولی فقیه در لرستان اظهار داشت: جشن‌های مردمی دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی و راهپیمایی ۲۲ بهمن نمونه‌ای بارز از این جلوه‌های بی نظیر حمایت و اعتماد مردمی بوده است./9451/ت210/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات