۲۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۷
کد خبر: ۶۷۴۶۱۴
با همکاری خبرگزاری رسا صورت گرفت؛

رونمایی از مستند عمار انقلاب با عنوان «مصباح عزیز» در مازندران 

رونمایی از مستند عمار انقلاب با عنوان «مصباح عزیز» در مازندران 
مازندران - همزمان با سالروز اربعین رحلت آیت الله مصباح یزدی(ره) از مستند کوتاه این عالم مجاهد و نستوه با عنوان «مصباح عزیز» در مازندران رونمایی شد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، همزمان با سالروز اربعین ارتحال عمار انقلاب اسلامی و یار دیرین رهبر معظم انقلاب آیت الله علامه مصباح یزدی(ره) از مستند کوتاه این عالم مجاهد و نستوه با عنوان «مصباح عزیز» در مازندران رونمایی شد.
 
حجت الاسلام شکریان با بیان این که این عالم و مجاهد عمر با برکت خود را صرف اعتلای دین و انقلاب اسلامی کرد، افزود: آیت الله مصباح یزدی(ره) نمونه یک انسان انقلابی و ولایتمدار بود و در همه عمر با برکت خود تنها در مسیر ولایت گام برداشت و همواره در این راه از هیچ کوششی دریغ نکرد.
 
مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران تواضع، ولایت مداری، بصیرت، روحیه انقلابی و دشمن شناسی را از جمله ویژگی های شخصیتی آیت الله مصباح(ره) برشمرد و افزود: این فقیه ججامع در تبیین، روشنگری و ترویج معارف اهل بیت(ع) مجاهدانه تلاش کرد.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که آیت الله مصباح یزدی(ره) در ولایت مداری و عشق به رهبری انقلاب نظیر نداشت، تصریح کرد: وفاداری این عالم مجاهد به انقلاب، نظام و رهبری باید الگویی برای دیگران باشد.
 
مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران بر ضرورت پرداختن به ابعاد مختلف حیات علمی، معنوی، سیاسی و اجتماععی این عالم مجاهد تأکید کرد و افزود: باید چنین شخصیت های بزرگی بیش از پیش به جامعه معرفی شوند.
 
حجت الاسلام شکریان با بیان این که آیت الله مصباح یزدی(ره) در عمل تابع ولایت و رهبری بود، ادامه داد: در طول دوران انقلاب افراد زیادی بودند و هستند که تنها شعار ولایت مداری سر می دهند اما در عمل به گونه ای دیگر رفتار می کنند.
 
وی با اشاره به این که آیت الله مصباح یزدی(ره) با شهامت و شجاعت در مواقع حساس و بزنگاهای انقلاب از نظام و ولایت دفاع و حراست می کرد، افزود: این مجاهد نستوه به معنای واقعی کلمه شخصیتی ولایی و با بصیرت بودند که به طور حتم فقدان ایشان برای نظام اسلامی بسیار سنگین است.
 
حجت الاسلام شکریان، آیت الله مصباح یزدی(ره) را نمونه یک عالم ولایتمدار، مکتبی و انقلابی دانست و تاکید کرد: این فقیه مجاهد در طول عمر با برکت خود با تأسیس مجموعه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) افراد متخصص و متعهدی را در حوزه فقه حکومتی و در تراز انقلاب اسلامی تربیت و پرورش دادند.
 
وی به نقش عمار گونه آیت الله مصباح(ره) در فتنه ها و بحران ها و مجاهدت این عالم بزرگ اسلامی در تبیین و روشنگری، اشاره کرد و گفت: حمایت های صریح و قاطعانه علامه مصباح یزدی(ره) از انقلاب اسلامی و رهبری معظم انقلاب با توجه به شناخت دقیق ایشان از فتنه ها موجب کینه توزی و دشمنی برخی عوامل داخلی و خارجی بود و همواره درصدد تخریب این شخصیت بزرگ انقلاب بودند.
 
حجت الاسلام شکریان ادامه داد: تخریب ها، تهمت ها و دروغ پردازی ها نسبت به این عالم مجاهد و نستوه نتوانست در اراده و  عشق و ارادت این عالم بصیر و ولایتمدار به جمهوری اسلامی و رهبری معظم انقلاب خللی وارد کند.
 
استاد حوزه علمیه مازندران در ادامه با اشاره به تولید و رونمایی از مستند کوتاه عمار انقلاب علامه مصباح یزدی(ره) با عنوان «مصباح عزیز » از سوی واحد فعالیت های رسانه ای و روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان، گفت: این مجموعه با همکاری خبرگزاری رسا و سایر رسانه های انقلابی استان تهیه و در آن  به گوشه ای از شخصیت بی نظیر این عالم مجاهد و نستوه پرداخته است./950/
ارسال نظرات