۲۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۹
کد خبر: ۶۷۴۶۸۷
تلنگری بر هنر هشتم (۳)؛

نشست هم‌اندیشی تأثیر بازی‌های رایانه‌ای بر فرهنگ و اجتماع ایرانی و اسلامی

نشست هم‌اندیشی تأثیر بازی‌های رایانه‌ای بر فرهنگ و اجتماع ایرانی و اسلامی
اولین نشست هم‌اندیشی تأثیر بازی‌های رایانه‌ای بر فرهنگ و اجتماع ایرانی و اسلامی، با حضور حجت‌الاسلام بنیسی و حجت‌الاسلام عبداللهی در خبرگزاری رسا برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری رسا، اولین نشست هم‌اندیشی تأثیر بازی‌های رایانه‌ای بر فرهنگ و اجتماع ایرانی و اسلامی روز چهارشنبه، ۲۹ بهمن‌ماه ۱۳۹۹، ساعت ۱۵ با حضور حجت‌الاسلام محمود عبداللهی، مسؤول گروه تبلیغی مدبر (مرکز دانش بازی‌های رایانه‌ای) و حجت‌الاسلام حبیب داستانی بنیسی، مدیرعامل شرکت رسانه گستر بنیسی برگزار می‌شود.

موضوع این نشست، بررسی وضعیت فعلی بازی‌های رایانه‌ای در ایران و تأثیر متقابل این رسانه نرم و نوین بر روی جوامع و فرهنگ، به‌ویژه جامعه ایرانی و اسلامی پس از انقلاب اسلامی ایران است. مهم‌ترین بحث مطرح در حوزه رسانه، مبحث محتوا می‌باشد. متأسفانه امروزه بیشتر بازی‌هایی که در کشور عزیزمان تولید می‌شوند، فاقد محتوای لازم است و اساساً مسأله بازی‌نامه‌نویسی، یک مسأله غیر مهم در این زمینه تلقی می‌شود.

حجت‌الاسلام محمود عبداللهی و گروه تبلیغی مدبر، به همراه حجت‌الاسلام خادمی کوشا، از فعالان مهم عرصه فقه بازی‌های رایانه‌ای به شمار می‌روند. البته حجت‌الاسلام بنیسی نیز در مجموعه شرکت رسانه گستر بنیسی، تا کنون دو اثر بازی‌نامه و آموزش بازی‌نامه نویسی در کارنامه خود دارد و این کارنامه به‌جز بازی‌های درخشان و موفقی است که این شرکت توانسته تولید کند.

گفتنی است سرویس فرهنگی و اجتماعی رسا، در حال تلاش برای دعوت از سیدصادق پژمان، مدیرعامل بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای و حجت‌الاسلام والمسلمین خادمی کوشا، ریاست مرکز دانش بازی‌های رایانه‌ای برای نشست بعدی هم‌اندیشی بررسی تأثیر بازی‌های رایانه‌ای بر فرهنگ و اجتماع ایرانی و اسلامی خواهد بود.

لازم به ذکر است این نشست، به صورت برخط و حضوری برگزار خواهد شد. برای شرکت حضوری در این نشست نیز می‌توانید با شماره تماس ۰۲۵۳۲۹۳۹۹۶۴ داخلی 117 تماس حاصل فرمایید.

 

محمدحسین کتابی
ارسال نظرات