۰۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۹
کد خبر: ۶۷۵۰۴۴
تحریف بنیانگذار (۱۴)

فرافکنی مدعیان دفاع از امام در برابر تحریف آرمان ها و اندیشه های ایشان

فرافکنی مدعیان دفاع از امام در برابر تحریف آرمان ها و اندیشه های ایشان
کسانی که باید در برابر تحریف اندیشه ها و آرمان های امام خمینی(ره) پاسخگو باشند، دنبال فرافکنی هستند تا از گذشته خود عبور کنند.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید محسن محمودی رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران در دیدار و نشست صمیمی اعضای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران با مدیرعامل و جمعی از دبیران خبرگزاری رسا، یکی از مهم ترین بازوهای مراسم های انقلاب را رسانه دانست و گفت: اگر باشکوه ترین مراسم ها را برگزار کنیم، اما رسانه ای وجود نداشته باشد، شکوه و عظمت آن منعکس نمی شود و تأثیرگذار نخواهد بود.

عجمی/سیلی خوردگان فتنه از حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن ناراحتند

خبرگزاری رسا؛ رسانه ای تأثیرگذار در راستای اهداف انقلابی، فرهنگی و حوزوی

وی خبرگزاری رسا را رسانه ای تأثیرگذار در راستای اهداف انقلابی، فرهنگی و حوزوی دانست و اظهار داشت: این رسانه خبری یکی از رسانه های پای کار و منعکس کننده مراسم انقلاب است و همواره این موضوع را رسالت خود می داند.

حجت الاسلام محمودی به ارائه گزارشی از روند فعالیت های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی تهران پرداخت و با انتقاد از اینکه شهرستان های استان تهران شبکه استانی ندارند، خاطرنشان کرد: بارها تأکید کرده ام که مسؤولان باید جلوی این بی عدالتی در رسانه های رسمی را بگیرند، زیرا شهرستان های استان تهران شبکه اختصاصی ندارند.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی تهران ابراز کرد: اگر رسانه ملی و خبرگزاری ها نتوانند امور شهرستان های استان تهران را به خوبی پوشش دهند، مخاطبان در این نقاط به فضای مجازی روی می آورند که این کار آسیب های بسیاری دارد.

وی با اشاره به راهپیمایی متفاوت 22 بهمن امسال بیان کرد: ما پیرو تأکیدات رهبر معظم انقلاب از ستاد ملی مبارزه با کرونا تبعیت کردیم، اما اعتقادمان این است که می شد راهپیمایی 22 بهمن را با رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی برگزار کرد؛ به هر حال باز هم شاهد بودیم مردم شریف و ولایتمدار ایران در این روز بزرگ بار دیگر به شکلی متفاوت حماسه آفریدند.

سیلی خوردگان فتنه از حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن ناراحتند

حجت الاسلام محمودی با اشاره به حواشی ایجاد شده در رابطه با بیانیه پایانی مراسم 22 بهمن، این حاشیه پردازی ها را نوعی بهانه جویی و عقده گشایی از جریانات غیر همسو ارزیابی و اظهار کرد: بدیهی است کسانی که از مراسم 22 بهمن سیلی خورده اند، از حضور پرشور مردم ناراحت باشند؛ ما در شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بر اساس آرمان های امامین انقلاب و هدایت های آیت الله جنتی در رأس این شورا عمل می کنیم و ناراحتی افرادی که در دوران فتنه 88 از مردم سیلی خورده اند برایمان مهم نیست.

عجمی/سیلی خوردگان فتنه از حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن ناراحتند

مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام به جای فرافکنی پاسخگو باشد

حجت الاسلام محمدمهدی محققی مدیرعامل خبرگزاری رسا در دیدار با حجت الاسلام محمودی رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران با اشاره به جایگاه ارزشمند شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، بر ضرورت تقویت و استمرار حرکت های مؤثر این شورا تأکید کرد.

وی با بیان اینکه حضور مردم در عرصه های مختلف حمایت از انقلاب و نظام اسلامی یک سرمایه بزرگ محسوب می شود، اظهار داشت: تأمین پشتوانه مردمی برای بقای اسلام در جامعه از مؤلفه های تمدن اسلام بوده و سیره متشرعه نیز بر آن تأکید دارد که مومنان در هر عصری نسبت به پاسداشت قرآن و سنت و عناصر اجتماعی اسلام اهتمام داشته اند. این موضوع امروز در عملکرد شورای تبلیغات اسلامی در راستای حضور مردمی برای تقویت نظام اسلامی تبلور یافته است.

حجت الاسلام محققی ضمن تقدیر و تشکر از زحمات آیت الله جنتی در شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، این عالم مهذب را از سرمایه های بزرگ انقلاب اسلامی خواند و ابراز کرد: وجود ایشان برای مسئولان به ویژه حوزویان الگوی موفقی است و باید قدر و منزلتشان را به خوبی بدانیم.

مدیرعامل خبرگزاری رسا با اشاره به هجمه ها علیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، گفت: این هجمه ها نشانگر تأثیر این مجموعه انقلابی است؛ وقتی به بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در راهپیمایی 22 بهمن امسال مراجعه کنیم، حضور آرمان ها و اندیشه های بلند و معنوی امام راحل در سراسر متن مشاهده می شود.

وی تأکید کرد: برخی آقایان از این که لفظ نام مبارک امام خمینی(ره) در بیانیه راهپیمایی 22 بهمن ذکر نشده بود اعتراض کردند، اگر چه در ظاهر هم از حضرت امام(ره) با عنوان بنیانگذار نستوه و مبارز اسم برده شده بود، اما مهم تر از این، آرمان های امام راحل است، چراکه اگر ایشان امروز حضور داشتند همین حرف ها را بر زبان جاری و بر همین مطالب تأکید می کردند.

حجت الاسلام محققی تصریح کرد: کسانی که باید در برابر تحریف اندیشه ها و آرمان های امام خمینی(ره) پاسخگو باشند، دنبال فرافکنی هستند تا از گذشته خود عبور کنند. اما امروز نسل جوان آنها را از جهت ترک فعل و سکوت هایی که در مورد تحریف آرمان های امام راحل داشته اند یا حتی در برخی موارد به وسیله رسانه های خودشان با تحریف کنندگان آرمان ها و اهداف بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران همراهی هم داشتند، مورد سؤال قرار می دهد و باید پاسخگو باشند.

مدیرعامل خبرگزاری رسا ابراز کرد: حاشیه پردازی نسبت به بیانیه راهپیمایی 22 بهمن نوعی فرافکنی است که خصوصاً رسانه وابسته به مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام راحل (ره) آن را انجام می دهد.

وی در ادامه مجاهدت های بزرگان جبهه انقلاب همچون آیات مهدوی کنی، یزدی و مصباح یزدی را مورد اشاره قرار داد و گفت: سال ها طول می کشد تا حوزه های علمیه بتوانند بزرگانی همچون علامه ذی فنون آیت الله مصباح یزدی را تربیت کرده و به جامعه و نظام تحویل دهند. قدر و منزلت بزرگان و اعاظم باید بیشتر پاس داشته شود.

حجت الاسلام محققی مهم ترین مسأله در ماه های آینده را انتخابات ریاست جمهوری دانست و ابراز کرد: از آن جا که در طلیعه گام دوم انقلاب و انتقالات میان نسلی قرار داریم، ارزش های انقلاب باید به درستی به نسل آینده منتقل شود؛ اگر نتوانیم به خوبی ارزش ها را منتقل کنیم، با پدیده انحراف در انقلاب مواجه خواهیم شد.

وی تأکیدات رهبر معظم انقلاب را در زمینه دولت جوان و حزب اللهی مورد توجه قرار داد و افزود: راه سختی را در پیش داریم؛ زیرا باید دولتی روی کار بیاید که روحیه کار با نشاط جهادی و انقلابی داشته باشد.

عجمی/سیلی خوردگان فتنه از حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن ناراحتند

دولتی باید روی کار بیاید که منسجم بوده و روحیه کار جهادی و انقلابی داشته باشد

حجت الاسلام محققی همچنین در جمع اعضای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران تأکید کرد: امروز با برخی ناکارآمدی در حل معضلات مردم مواجه هستیم. در ماه های آینده باید انسجام در  جریان خودی ایجاد کنیم تا دولتی منسجم، با انگیزه، با برنامه و کارآمد روی کار بیاید تا مشکلات را حل کند.

وی با اشاره به اینکه امروز گفتمان نوخلافت در عربستان، گفتمان نوعثمانی گری در ترکیه و گفتمان غرب زده رقیب گفتمان تمدنی انقلاب اسلامی در جهان اسلام هستند، گفت: گفتمان نوخلافت فتنه تکفیری ها و داعش را رقم زد که یک عده از مزدوران با پول های نفتی عربستان، هدایت ژنرال های آمریکایی و سرویس های امنیتی صهیونیستی در سوریه و عراق به قتل و غارت مردم مشغول شدند که این فتنه با هدایت های رهبری و رشادت های سرداران بزرگی همچون حاج قاسم سلیمانی نابود شد.

حجت الاسلام محققی با بیان اینکه امروز در جهان اسلام جریان تمدن ساز انقلاب اسلامی با گفتمان نوعثمانی گری و غرب زده رقابت دارد، عنوان کرد: موفقیت نظریه حکومت اسلامی باعث شده گرایش به حضور سیاسی اسلام در ترکیه، جریانات ملی گرا و شیفتگان غرب را با چالش روبه رو کند. اما نسخه اسلام التقاطی غرب زده همچنان در حال تاخت و تاز است و ما در داخل کشور در تفکر برخی فعالان و گروه های نواندیش با غرب زدگی افراطی روبه رو هستیم. این تفکر در عرصه اقتصاد و سیاست به چشم می خورد و خطرناک است.

وی تصریح کرد: برخی شخصیت های تکنوکرات، اصلاحات و اعتدال در دهه اخیر دست به تحریف آرا و اندیشه های امام(ره) زده اند و ما نیز شاهد سکوت مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام(ره) در برابر این تحریف ها هستیم.

مدیرعامل خبرگزاری رسا با انتقاد از رویکرد ظاهرگرایانه و نص گرایانه مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام(ره) و با اعلام حمایت از شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، گفت: امروز نسل جوان حوزه از گردانندگان رسانه وابسته به این مؤسسه به خاطر سکوت در برابر تحریف آرمان های امام راحل(ره) و مطرح کردن شخصیت های تحریف کننده، سوال دارد که امیدواریم با طرح دیدگاه های آنها در این زمینه شفاف سازی شود./841/ج

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۹
لطفا این خبر را کار کنید برای یادمان مظومیت کودک شهید عربستانی
زندگی «زکریا جابر» کودک عربستانی انیمیشن شد

پخش از شبکه الکوثر
1
0