۰۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۴
کد خبر: ۶۷۵۰۹۰
نماینده ولی فقیه در کاشان:

دست جو بایدن به خون کودکان و مردم یمنی آغشته است

دست جو بایدن به خون کودکان و مردم یمنی آغشته است
اصفهان - آیت الله سلیمانی گفت: دولت اوباما و جو بایدن معاون اول او شریک جرم عربستان در جنایات ۶ سال گذشته است و دست جو بایدن به خون کودکان و مردم یمن آغشته است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، آیت الله عباسعلی سلیمانی امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه کاشان که در مصلی بقیه الله الاعظم این شهرستان برگزار شد با اشاره به ابعاد گوناگون روی میز قرارگرفتن پرونده یمن از سوی رئیس جمهور آمریکا و مختومه شدن آن گفت: باید مشخص شود جو بایدن با این پرونده قصد حمایت از مردم یمن را دارد یا نجات عربستان و آل سعود از گرداب یمن را دارد.

وی با اشاره به اولویت سرنوشت مردم یمن یا اولویت آل سعود از سوی رئیس جمهورآمریکا در این پرونده، افزود: ائتلاف کشور‌های منطقه به رهبری عربستان در ششم فروردین ۱۳۹۴ با حمله همه جانبه یمن قرار بود طی چند هفته کار انصارالله که پازلی از جبهه مقاومت است را یکسره کنند، اما امروز بعد از گذشت ۶ سال مردم یمن با دست خالی در برابر رژیم آل سعود که از سوی ارتجاع عربی منطقه و کشور‌های غربی و اسرائیل حمایت می‌شود ایستاده است و عربستان را به زانو درآورده است.

آیت الله سلیمانی گفت: قبل از جنگ با یمن، دولت دموکرات اوباما که جو بایدن رئیس جمهور دموکرات فعلی آمریکا معاون اول او بود چراغ سبز حمله به عربستان را نشان داد.

جرقه جنگ با یمن از سوی اوباما و بایدن زده شد
وی با اشاره به اینکه زمان حمله ارتجاع عرب به سرکردگی عربستان و حمایت عبری و غربی به مردم بی دفاع یمن جو بایدن معاون اول اوباما بود، اظهار داشت: جرقه جنگ با یمن از سوی اوباما و جو بایدن زده شده است.

نماینده ولی فقیه در کاشان گفت: ۶ سال جنگ با یمن منجر به کشته و مجروح شدن ده‌ها هزار انسان بی گناه به ویژه کودکان و پیرمردان و زنان یمن و تخریب همه زیرساخت‌های یمن شده است.

وی ادامه داد: درهیچ جنگی در جهان بیمارستان‌ها بمباران نمی‌شوند، اما باید دید جو بایدن رئیس جمهور آمریکا می‌خواهد از عربستان سعودی که در جنگ با یمن ۳۹۰ بیمارستان را بمباران کرده است حمایت کند یا می‌خواهد از مردم مظلوم یمن که خودش جرقه جنگ با آن‌ها را زده دفاع کند.

نماینده ولی فقیه در کاشان با اشاره به اینکه حمله به یمن با چراغ سبز اوباما و جو بایدن آغاز شده است، یادآور شد: دولت اوباما و جو بایدن معاون اول او که شریک جرم عربستان در جنایات ۶ سال گذشته چگونه می‌خواهد از حقوق بشر دفاع کند.

وی گفت: هر رئیس جمهوری در آمریکا از هر حزبی به قدرت برسد حمایت از آل سعود و صهیونیزم سیاستی تغییر ناپذیر برنامه آن‌ها خواهد بود.

وی افزود: آل سعود با خیره سری بن سلمان طی ۶ سال جنگ با یمن میلیارد‌ها دلار هزینه کردند و خسارت دیدند و برای مثلث شوم غربی، عبری و عربی نتوانستند هیچ دستاوردی را کسب کنند و مطمئنا این امر منجر به نابودی سریع آل سعود خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در کاشان ادامه داد: شکست آل سعود در جنگ یمن ده‌ها برابر رسوایی و شکست راهبردی در مقایسه با داعش خواهد داشت، اما شکست آل سعود در جنگ یمن به عنوان یک شکست راهبردی تمام عیار ده‌ها برابر رسوایی برایشان به همراه خواهد داشت و نابودی آل سعود را سرعت خواهد بخشید و سبب اخراج آمریکا از منطقه و شکست رژیم صهیونیستی قبل از ۲۵ سال پیش بینی رهبری خواهد شد.

آمریکا با حدف بن سلمان باز هم دچار خطای محاسباتی شده است
آیت الله سلیمانی با اشاره به اینکه بایدن با دو اقدام خارج کردن انصارالله از فهرست تروریسم و لغو تحریم‌های یمن می‌خواهد ابتکار عمل را به دست بگیرد، گفت: جو بایدن با قربانی کردن بن سلمان به جای آل سعود می‌خواهد اختیار عربستان را از دست ندهد و خودش را منجی و ناجی آل سعود، سلطه بر عربستان و جزیره العرب و صیانت و حفاظت از صهیونیزم معرفی کند نه اینکه بخواهد با جنایتکاران در جنگ با یمن مقابله کند.

وی افزود: آمریکا باز هم دچار خطای محاسباتی شده است، زیرا حذف بن سلمان از قدرت به معنای گسترش جنگ در خانواده آل سعود است، از این رو امروز انصارالله یمن هم در میدان جهاد و هم در میدان گفتگو هوشمندانه و زیرکانه‌تر از گذشته بوده و هرگز فریب بایدن رئیس جمهور آمریکا را نخواهد خورد و خط مقاومت روز به روز مقتدر می‌شود./۱۳۰۷/پ210/ب1
محمد ملک آبادی
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
مهدی افضلی
United Kingdom
۰۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۶
.. مرگ بر آمریکا
0
0