۱۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۹
کد خبر: ۶۷۵۱۴۲
فرهنگ و جهش تولید(41)؛

راه حل مشکلات تولید، ایجاد بستر فرهنگی است

راه حل مشکلات تولید، ایجاد بستر فرهنگی است
حجت الاسلام حقانی گفت: راه حل مشکل حال جامعه ما اتکا به توان داخلی است، باید اقتصاد مقاومتی و شعار جهش تولید را از شعاری بودن خارج کرد و به سمت عمل روی آورد.

این روزها در حال گذر از ماه آخر سال 99 هستیم و باید دید در نتیجه فعالیت کارگزاران عرصه فرهنگ در بسترسازی تحقق شعار سال که"جهش تولید" بود به کجا انجامید، خبرگزاری رسا به دنبال این جواب است که کدامین نهاد فرهنگی در این عرصه توانسته است وظیفه خود را هرچند ناقص، به انجام برساند.

حجت الاسلام غلامحسین حقانی رئیس اداره کل تبلیغات اسلامی کرمان در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری رسا با اشاره  به مطالبه تحقق شعار جهش تولید از طرف نهادهای فرهنگی مثل سازمان تبلیغات، رسانه ملی و.. گفت: در بحث جهش تولید آنچه در رسالت ما است بُعد فرهنگی آن می باشد، سازمان تبلیغات با استفاده ازظرفیت و توان روحانیون مستقر در حوزه ایجاد کارگاه های تولیدی و ترغیب و تشویق مردم به این سمت موفق عمل کرده است و می توانیم بر اساس عملکردمان نمره قابل قبولی به خودمان بدهیم.

وی در پاسخ به عدم موفقیت چشمگیر در تحقق شعار سال ابراز داشت: آنچه در جامعه بر اساس تعطیلی کارخانه های کوچک تورم موجود ملموس به نظر می آید این مطلب مهم است که تولید دچار اختلال می باشد البته دولت معضلاتی همانند تحریم را در این راستا دخیل می داند که خود باید دفاع کند امّا از دید نخبگان رفع مشکلات جامعه بر خلاف گفته های مسئولین به نظر می آید با وجود تحریم ها نیز می توان مشکلات اقتصادی جامعه را برطرف کرد.

حجت الاسلام حقانی در پاسخ به سوال راه حل تحقق شعار جهش تولید عنوان کرد: راه حل مشکل حال جامعه ما اتکا به توان داخلی است باید اقتصاد مقاومتی و شعار جهش تولید را از شعاری بودن خارج نمود و به سمت عمل روی آورد و البته مردم نیز باید به جنس و کارگر ایرانی تعصب داشته باشند و فرهنگ تولید و استفاده از تولید داخلی در جامعه ایجاد شود.

ارسال نظرات