۰۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۵
کد خبر: ۶۷۵۱۴۶
تحریف بنیانگذار (۱۶)

زنده نگه داشتن افکار و اندیشه امام راحل راه خنثی کردن توطئه تحریف است

زنده نگه داشتن افکار و اندیشه امام راحل راه خنثی کردن توطئه تحریف است
لرستان - حجت الاسلام سبحانی بر ضرورت جلوگیری از توطئه تحریف امام راحل اشاره کرد و گفت: در ا ین راستا باید افکار و اندیشه های امام راحل را زنده نگه داشت.

حجت الاسلام محمدرضا سبحانی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: برای مقابله با توطئه تحریف باید افکار و اندیشه های امام راحل را زنده نگه داشت و نسل جوان را با این اندیشه ها آشنا ساخت.

مدیر حوزه علمیه باقرالعلوم کوهدشت افزود: بابد اهدافی که امام راحل در پیش گرفتند امروز تداوم یابد و این اهداف به شکل صحیح برای جامعه امروز تبیین شود.

وی با اشاره به اینکه در زمان گذشته علمای دین با تفسیر صحیح آیات قرآن جلوی تحریف این آیات را گرفتند، خاطرنشان کرد: امروز نیز با تبیین و تفسیر روش و منش امام راحل به طور صحیح برای مردم به ویژه جوانان باید جلوی سودجویان در زمینه تحریف امام راحل گرفته شود.

زنده نگه داشتن افکار و اندیشه امام راحل راه خنثی کردن توطئه تحریف است
 
حوزه علمیه در زمینه مقابله با توطئه تحریف امام رسالت سنگینی بر دوش دارد

حجت الاسلام سبحانی به رسالت حوزه علمیه و روحانیت در زمینه مقابله با تحریف امام راحل تأکید کرد و گفت: حوزه علمیه و روحانیت با توجه به رسالتی که در عرصه تبلیغ بر دوش دارند، در زمینه تبیین و ترویج افکار امام راحل باید راه تحریف را ببندند.

وی در ادامه تصریح کرد: در سطح فرهنگی باید اقدامات گسترده ای انجام شود، در حوزه و دانشگاه و با استفاده از ظرفیت فضای مجازی حوزه و روحانیت ورود جدی پیدا کنند و با ترویج افکار و اندیشه های امام و آشنا کردن نسل نو با این افکار توطئه تحریف را خنثی کنند.

مدیر حوزه علمیه باقرالعلوم کوهدشت به ظرفیت فضای مجازی اشاره کرد و بیان داشت: حضور پر رنگ روحانیت در عرصه فضای مجازی با توجه به استفاده نسل امروز از این فضا فرصتی برای تبیین و ترویج اهداف و آرمان های امام راحل و انقلاب است./9451/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات