۰۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۳
کد خبر: ۶۷۵۲۲۰
دین و زیست مجازی؛

حضور فعال روحانیت مانع آسیب فرهنگی و اجتماعی است

حضور فعال روحانیت مانع آسیب فرهنگی و اجتماعی است
دشمنان اسلام و تشیع، از سراسر جهان همواره در صدد ایجاد شبهات دینی و اعتقادی می باشند تا جوانان عزیز ملت ما را به گمراهی و تباهی بکشانند.

حجت الاسلام روح الله نمازی استاد سطوح عالی حوزه علمیه، در موضوع بحث زیست مومنانه در فضای مجازی گفت: امروزه فضای مجازی در سرتاسرجهان، باتوجه به دلیل استفاده افراد عام و خاص، در هر سنی، از ویژگی خاصی برخوردار می باشد و تفاوت فضای مجازی با فضای حقیقی، در دایره گسترش آن می باشد، که این امر حائض اهمیت است.

وی افزود: به فرموده آیت الله جوادی آملی و مقام معظم رهبری، فضای مجازی را باید فضای حقیقی دانست و تهدیدات آن را تبدیل به فرصت کرد و باید مانع از فعالیت دشمنان اسلام، در این زمینه شد.

مدرس حوزه بیان کرد: دشمنان اسلام و تشیع، از سراسر جهان همواره در صدد ایجاد شبهات دینی و اعتقادی می باشند تا جوانان عزیز ملت ما را به گمراهی و تباهی بکشانند.

وی تاکید کرد: روحانیون مبلغ انقلابی، نباید از این وظیفه مهم شانه خالی کنند و با تخصصی که در امور دینی و مذهبی دارند، راهگشا و هادی جوانان شوند، باتوجه به فضای امروزی جامعه که اهم مسائل، به صورت مجازی و غیر حضوری برگزار می شود، فرصت مناسب برای فعالیت طلاب و روحانیون مبلغ، در این زمینه هموار است.

سینا ریاحی
ارسال نظرات