۰۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۵
کد خبر: ۶۷۵۲۳۴
بیانیه ۲۲۰ نماینده مجلس؛

دولت حق به تأخیر انداختن اجرای قانون لغو تحریم‌ها را ندارد

دولت حق به تأخیر انداختن اجرای قانون لغو تحریم‌ها را ندارد
بیش از ۲۲۰ نماینده مجلس طی بیانیه‌ای تاکید کردند مصوبه مجلس درباره لغو تحریم‌ها باید از ۵ اسفند اجرا شده و دولت به هیچ وجه حق به تأخیر انداختن اجرای آن را ندارد.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام جواد نیک‌بین نماینده مردم کاشمر در مجلس شورای اسلامی  از بیانیه بیش از 220  نماینده مجلس در باره اجرای به موقع قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها و صیانت منافع ملت ایران خبر داد.

وی افزود: امروز بیش از 220 نماینده مجلس شورای اسلامی بیانیه‌ای تهیه کردند که بر اساس آن تأکید کردند مصوبه مجلس شورای اسلامی باید از 5 اسفند ماه طبق قرار قبلی اجرا شود.

این نماینده مجلس ادامه داد: طی این بیانیه نمایندگان تأکید کردند که دولت به هیچ وجه حق به تأخیر انداختن اجرای مصوبه مجلس در مورد اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها و تأمین منافع ملت ایران را ندارد.

به گفته وی این بیانیه تا کنون به امضای 220 نماینده رسیده و امضاهای آن همچنان در حال افزایش است./998/د102/ب1

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۲
مردم ایران دیگر وعده و وعید و قول و موافقتنامه نمی خواهند. فقط رفع تحریم ها در عمل ، وگرنه راه ما به سمت قدرت اتمی شدن است.
0
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۳
خارج نشدن از برجام بسیار هوشمندانه است چون در صورت نیاز به قرارداد مشابه ممکن است موارد دیگر به ان اضافه کنند البته شرطی که ایران برای فعال شدن دوباره برجام گذاشته را دشمنان ایران و انقلاب هرگز نخواهند پذیرفت مگر اینکه ایران انقدر قوی بشه که نپذیرفتنش براشون خطرناک شود
0
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۲
اگر ترامپ سعی می‌کرد ایران را شکستی سخت بدهد، بایدن در پی شکستی نرم است تا هم وجهه‌اش را در آمریکا حفظ کند و هم ایران این شکست را بپذیرد. پرسش اصلی این است ایرانی که در برابر فشار حداکثری دوام آورده و تن به شکست نداده، چه ضرورتی دارد بدون هیچ امتیازگیری تن به شکست نرم بدهد؟
0
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۷
هیچ وقت تحریمها لغو نمیشود. رهبر عزیز فرمودند که این تحریمها حالا حالاها ادامه دارد. غربیها ، نفس مذاکره برای مذاکره برای خسته کردن مردم دنبال میکنند تا سبب فرسایش اجتماعی و اقتصادی و سیاسی شود. باید قوی شد و تحریمها را شکست.
0
0