۰۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۰
کد خبر: ۶۷۵۲۶۹
نماینده ولی فقیه در لرستان:

رشد اقتصادی همراه با رشد فرهنگی و تربیت دینی باشد

رشد اقتصادی همراه با رشد فرهنگی و تربیت دینی باشد
لرستان - حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی گفت: رشد اقتصادی همراه با رشد فرهنگی و تربیت دینی باشد و بر سیاست ما باید اخلاق و معنویت حاکم باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی، ظهر امروز در کارگاه آموزشی دانش افزایی شورای اقامه نماز دستگاه‌های زیرمجموعه وزارت نفت در لرستان گفت: نماز به عنوان عالی‌ترین شیوه تعظیم و پرستش در همه ادیان آسمانی وجود داشته است.

نماینده ولی فقیه در لرستان بر ضرورت گسترش فرهنگ نماز در جامعه تأکید کرد و افزود: باید از این رزق معنوی بیشترین بهره برداری و استفاده را داشته باشیم.

وی در ادامه با بیان اینکه اقامه نماز در ادارات باید از کیفیت و کمیت لازم برخوردار باشد، خاطرنشان کرد: ترویج اقامه نماز در بین خانواده‌های کارکنان دستگاه‌های اجرایی با استفاده از روش‌های درست و صحیح صورت گیرد.

رشد اقتصادی همراه با رشد فرهنگی و تربیت دینی باشد

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی به دستاوردهای پیروزی انقلاب در حوزه‌های مختلف اشاره کرد و عنوان داشت: ارتقای معنویت لازمه موفقیت در زمینه های مختلف است.

وی در ادامه تصریح کرد: امروز رشد اقتصادی باید همراه با رشد فرهنگی و تربیت دینی باشد و از ظرفیت های لازم در این راستا بهره مند شد، این امر باید مورد توجه قرار گیرد.

دوری از نگاه جناحی در حوزه فرهنگ و اقتصاد

نماینده ولی فقیه در لرستان اظهار داشت: نباید اقتصاد و فرهنگ ما در اختیار سیاست بازان باشد، باید سیاست در خدمت اقتصاد و فرهنگ باشد و بر سیاست ما اخلاق و دین حاکمیت داشته باشد.

وی ادامه داد: سیاست به عنوان تدبیر امور لازم است اما نباید به حوزه‌های اقتصاد و فرهنگ نگاه جناحی داشته باشیم، اگر در برخی جاها در زمینه اقتصادی موفق عمل نشده بخاطر سیاست بازی برخی افراد در حوزه اقتصاد و فرهنگ بوده است.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی بر ضرورت تلاش برای محرومیت زدایی و خدمت رسانی به مردم تأکید کرد و گفت: مبتنی بر کتاب و سنت برنامه ریزی کنیم و در سایه مدیریت جهادی گام برداریم./9451/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات