۰۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۳
کد خبر: ۶۷۵۳۴۶

جذب دانش پژوه در مؤسسه در راه حق

جذب دانش پژوه در مؤسسه در راه حق
مؤسسه در راه حق قم برای یک دوره یک ساله دانش پژوه جذب می کند.

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، موسسه در راه حق قم برای یک دوره یک ساله دانش پژوه جذب می نماید؛ کلاس ها این دوره از شنبه تا چهارشنبه و از ساعت ١٠ الی ١٢ برگزار می شود که تداخلی با دروس عمومی حوزه ندارد.

دانش پژوهان با عنوان آشنایی با امامت و نقد شبهات وهابیت جذب خواهند شد؛ گواهی اتمام پایه 8 از مرکز مدیریت یا جامعه المصطفی العالمیه، دو قطعه عکس، کپی از صفحه اول شناسنامه و کارت ملی و تکمیل فرم ثبت نام مدارک مورد نیاز است.

اعطای گواهی معتبر اتمام دوره که مورد پذیرش مراکز علمی و تحقیقی و تبلیغی می باشد و دارای امتیاز علمی است، کمک هزینه تحصیلی (شهریه) مناسب، فراهم نمودن محیط مناسب تحصیلی و تأمین منابع کتابخانه تخصصی و قفسه باز، استفاده از اساتید مجرب، فراهم نمودن امکان تحصیل به صورت تخصصی در سال دوم از میان طلاب نخبه که سال قبل معدل بالا داشته اند با اعطای مدرک از جمله مزایای ویژه برای دانش پژوهان است.

علاقه مندان و واجدان شرایط می توانند با مراجعه به نشانی قم خیابان آیت ا... مرعشی نجفی ره ،کوچه ٢٠ ، پلاک ١٠ ، موسسه در راه حق و یا با مراجعه به پایگاه اینترنتی مؤسسه در راه حق به نشانی www.darrahehaq.ir  ثبت نام نمایند و یا از از طریق شماره تماس ٢-٣٧٧٤٣٢٢١ داخلی ١٤٨ یا ارسال پیام به شماره تماس 09127523346 در پیام‌رسان ایتا، ثبت نام نمایند.

ارسال نظرات