۰۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۸
کد خبر: ۶۷۵۳۶۳

ستاد اجرایی فرمان امام ۵۰ هزار بسته معیشتی در چهارمحال و بختیاری توزیع کرد

ستاد اجرایی فرمان امام ۵۰ هزار بسته معیشتی در چهارمحال و بختیاری توزیع کرد
چهارمحال و بختیاری - مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در چهارمحال و بختیاری گفت: تا به امروز ۵۰ هزار بسته معیشتی در بین افراد نیازمند در سطح استان توزیع شده است.

به گزارش خبرگزاری رسا در چهارمحال و بختیاری، ابراهیم صالح اظهار داشت: ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) در رابطه با رزمایش احسان و همدلی تا به امروز در چهار مرحله توزیع بسته‌های معیشتی را داشته است.

وی افزود: در این چهار مرحله‌ حدود هشتاد هزار قطعه مرغ در توزیع شده است، همچنین در طی یک مرحله 20 هزار بسته معیشتی و مرحله دیگر هزار بسته و در آخر ده‌هزار بسته معیشتی بین افراد نیازمند در مناطق مختلف توزیع شده است. از دیگر اقدامات بحث رزمایش احسان و همدلی تهیه لوازم التحریر و کیف مدرسه بود که در مهرماه و شهریور ماه انجام و بین افراد نیازمند تقسیم شد.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در استان چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه بسته‌های معیشتی بین افرادی که تحت پوشش نهادهای حمایتی نبودند، کارگران فصلی و خانواده‌های مبتلا به کرونا توزیع شد، عنوان کرد: تا به امروز 50 هزار بسته معیشتی و هشتاد هزار قطعه مرغ و همچنین 20 هزار پک بهداشتی که شامل ماسک و ژل ضد عفونی بودند، در سراسر استان توزیع شده است.

وی با بیان اینکه تاکنون 20 فقره جهیزیه در بحث‌های حمایتی به نیازمندان اعطا شده است، تصریح کرد: در حوزه بخش‌های اشتغال‌زایی نیز تسهیلاتی به مبلغ 500 میلیارد ریال به شرکت‌های دانش بنیان و مشاغل خانگی در روستاها داده شده و یا کار عمرانی با آن صورت گرفته است.

صالح با اشاره به اجرای 80 پروژه آبرسانی در آینده‌ای نزدیک، مطرح کرد: ساخت مساجد، ساخت مدارس برکت، اجرای پروژ‌ه‌های آبرسانی، ساخت راه‌ها و همچنین توزیع بسته‌های معیشتی در بحث محرومیت‌زدایی در شهرستان‌های مختلف نیز انجام شده است.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در استان با بیان اینکه تاکنون 500 تسهیلات به منازل محروم اعطا شده است، اضافه کرد: برنامه‌های ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در استان در طول سال مداومت دارد، همچنین بعد از تخصیص اعتبار یکسری فعالیت‌های فرهنگی در کل استان صورت می‌گیرد.

ارسال نظرات