۰۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۹
کد خبر: ۶۷۵۳۸۹

قدردانی نماینده ولی‌فقیه از حضور نمایندگان مرکز خدمات در مناطق زلزله‌زده

قدردانی نماینده ولی‌فقیه از حضور نمایندگان مرکز خدمات در مناطق زلزله‌زده
نماینده ولی‌فقیه کهگیلویه و بویراحمدگفت: حضور طلاب و روحانیون جهادی در مناطق زلزله‌زده باعث محبوبیت روحانیت در بین مردم منطقه شده است.

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، حجت الاسلام رحمانی مهر مدیر کل حوزه ریاست و آقای نیکزادیان مدیرکل امور استان‌های مرکز خدمات کشور و حجت الاسلام جعفری مهر مدیرکل مرکز خدمات استان به نمایندگی از رئیس مرکز خدمات با آیت الله حسینی نماینده ولی فقیه در استان دیدار و گفت و گو کردند.

آیت الله حسینی نماینده ولی فقیه در استان در این جلسه با قدردانی از حضور به موقع نمایندگان رئیس مرکز خدمات در مناطق زلزله‌زده شهر سی سخت گفت: حضور طلاب و روحانیون جهادی در مناطق زلزله‌زده و کمک‌رسانی آنان به آسیب دیدگان از زلزله باعث محبوبیت روحانیت در بین مردم منطقه شده است.

وی همچنین به برخی مشکلات طلاب و روحانیون استان کهگیلویه و بویراحمد اشاره کرد و توجه بیشتر مرکز خدمات به حوزویان این استان را خواستار شد.

در ابتدای این جلسه، حجت الاسلام رحمانی ضمن تبریک میلاد امام جواد علیه‌السلام و ابلاغ سلام رئیس مرکز خدمات حوزه‌های علمیه، گزارشی از حضور نمایندگان رئیس مرکز خدمات در مناطق زلزله‌زده شهر سی سخت و دیدار با گروه‌های جهادی طلاب و آسیب دیدگان از زلزله ارائه کرد.

وی بیان کرد: به دستور حجت الاسلام و المسلمین ربانی رئیس مرکز خدمات ستاد حوادث غیر مترقبه در این مرکز به منظور کمک رسانی به آسیب دیدگان از حوادث طبیعی تشکیل شده است و در حوادث سال‌های اخیر از جمله در سیل و زلزله و شیوع کرونا در کمک‌رسانی به عموم مردم نقش‌آفرین بوده است.

مدیرکل حوزه ریاست مرکز خدمات گفت: در حوادث مختلفی که در کشور رخ می‌دهد مرکز خدمات با اعلام شماره حسابی اقدام به جمع‌آوری کمک‌های نقدی می‌کند و همچنین مراکز استانی مرکز خدمات در سطح کشور اقدام به جمع‌آوری کمک‌های غیر نقدی طلاب و روحانیون می‌کنند و این کمک‌ها در مناطق حادثه دیده توزیع شده است.

در ادامه جلسه، آقای نیکزادیان مدیرکل امور استان‌های مرکز خدمات با اشاره به جامعه هدف مرکز خدمات بیان کرد: تمامی طلاب و روحانیون ایرانی، غیر ایرانی، شیعه و سنی، برادر و خواهر و همچنین معمرین، خانواده روحانیون مرحوم و ائمه جماعت تحت پوشش مرکز خدمات هستند.

مدیرکل امور استان‌های مرکز خدمات گفت: مرکز خدمات حوزه‌های علمیه بازوی نمایندگان ولی‌فقیه در حمایت از طلاب و روحانیون است و برای موفقیت در انجام وظیفه خود نیازمند حمایت معنوی ایشان از فعالیت‌های مرکز هستیم./826/

ارسال نظرات