۱۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۷
کد خبر: ۶۷۵۴۹۸
تحریف بنیانگذار (۴۴)

ترجیح فرهنگ کاخ نشینی بر کوخ نشینی از مصادیق تحریف امام

ترجیح فرهنگ کاخ نشینی بر کوخ نشینی از مصادیق تحریف امام
حجت الاسلام والمسلمین حسینی خراسانی گفت: زمانی که ادبیات کاخ نشینی به جای فرهنگ کوخ نشینی بر جامعه حاکم شود، تحریف و انحراف از سیره و اندیشه‌های امام راحل روی داده است.

حجت الاسلام والمسلمین سید احمد حسینی خراسانی، عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، با هشدار به خطر تحریف و انحراف خط، منش و سیره امام راحل در جامعه، گفت: امام خمینی(ره) ادبیات جدیدی را به زندگی سیاسی و اجتماعی مردم وارد کردند که اصول و پایه نهضت انقلاب اسلامی را تشکیل می دهد.

وی با بیان اینکه امام خمینی(ره) در سخنان خود، تقابل های میان ارزش ها و ضد ارزش ها را یادآور می شدند، افزود:  همواره امام راحل به تقابل میان اسلام ناب محمدی و اسلام آمریکایی تأکید داشتند و ایشان نیز از جبهه حق با عنوان پا برهنگان، مستضعفان و محرومان و کوخ نشیان یاد و جبهه باطل را با عنوان مرفهان بی درد و کاخ نشیان معرفی کردند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم اظهار کرد: سیره امام خمینی(ره) این گونه بوده که همواره طبقه کوخ نشین را بر طبقه کاخ نشین تقدم و ارزش می دادند؛ از این رو امام راحل فرمودند که یک موی کوخ نشینان بر همه کاخ نشینان ترجیح دارد.

انحراف امام؛ ترجیح فرهنگ کاخ نشینی بر کوخ نشینی در جامعه

حجت الاسلام والمسلمین حسینی خراسانی بیان کرد: در زمان حیات امام خمینی(ره)، کاخ نشینی و رفاه نشینی در فرهنگ و ادبیات اجتماعی به ضد ارزش در جامعه تبدیل شده بود.

وی با بیان اینکه همواره رهبر معظم انقلاب به خطر تحریف خط، منش و اندیشه های امام راحل هشدار دادند، گفت: رهبر معظم انقلاب خوی و خلق امام خمینی(ره) را در کردار و رفتار و موضع گیری­ های خود پیگیری و دنبال می کنند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی خراسانی با بیان اینکه هدف تحریف گران، تحریف رویکرد انقلابی، عدالت خواهی و استکبارستزی امام خمینی(ره) است، ابراز کرد: زمانی که ادبیات کاخ نشینی به جای فرهنگ کوخ نشینی بر جامعه حاکم شود و مسؤولان به استفاده از خودروهای لوکس و تجملات روی بیاورند، تحریف و انحراف از سیره و اندیشه های امام خمینی(ره) روی داده است.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم اظهار داشت: سیره امام خمینی(ره) همواره بر ساده زیستی و بی رغبتی به تجملات دنیا بوده است و اگر برخی از نزدیکان ایشان به رفاه و تجملات روی آورده باشند؛ انحراف از سیره امام خمینی(ره) صورت گرفته است.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی خراسانی با بیان این که امروز مصادیق تحریف و انحراف از سیره و اندیشه امام خمینی روشن شده است، افزود: بر همگان روشن است که چه کسانی طرفدار تفکر، مکتب و سیره حقیقی امام خمینی(ره) هستند و چه کسانی دچار کاخ نشینی و رفاه و تجملات شدند و به جای خدمت به مستضعفین دنبال رفاه نشینی و کاخ نشینی خود هستند./998/ت302/ب1

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۶
خدا انشا..به جناب آیت ا... رئیسی و خانواده محترمشان طول عمر با عزت و برکت عنایت فرماید که مایه امید مردم رنج کشیده و محروم به اجرای عدالت هستند.
انشا...خداوند متعال هر روز بر عزت این مرد بزرگ که مورد احترام کوچک و بزرگ و از هر قشر و جناحی است بیافزاید.
-چرا جلسه دوم دادگاه مدیران و سهامداران موسسه مالی اعتباری فرشتگان-کاسپین که باعث درد و رنج این همه سپرده گزار شده اند و کاشف بعمل آمده برخی از مدیران و سهامداران این موسسه منجمله  ابراهیم بای سلامی-مالک سایت اینترنتی خرید و فروش بایا-که جزو اسپانسرها و پشتیبان های مالی جریان فتنه سال ۸۸ بوده اند برگزار نمی گردد.
1
0