به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین «سعید روحانی» ضمن تبریک فرا رسیدن میلاد باسعادت امیرالمومنین علی(ع)، ابراز کرد: بعد از برگزاری نخستین دوره رویداد ملی فهما؛ استان قم، با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بعنوان «پایتخت فهما (پایتخت فرهنگ و هنر مساجد ایران اسلامی)» معرفی شد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قم ادامه داد: در این راستا ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قم به منظور تبلیغات محیطی در خصوص اطلاع رسانی انتخاب این استان به عنوان «پایتخت فرهنگ و هنر مساجد ایران اسلامی(فهما)» اقدامات متنوعی را انجام داده است.

 

حجت الاسلام والمسلمین روحانی با اشاره به اطلاع رسانی گسترده پایتختی فهما در شهر قم با استفاده از بیلبوردهای تبلیغاتی شهری، بیان کرد: با توجه به اینکه پایتخی فهما یک مسئله ملی می باشد تلاش بر این است که از تمام ظرفیت های موجود در راستای نهادینه سازی این امر مهم استفاده شود.

 

وی ادامه داد: در آستانه میلاد با سعادت امام علی علیه السلام عرشه عوارضی آزاد راه تهران – قم به منظور تبلیغات محیطی در خصوص اطلاع رسانی این مهم اختصاص پیدا کرد.

حجت الاسلام والمسلمین روحانی با بیان اینکه آزاد راه تهران – قم، پر حجم ترين مسير استان قم می باشد افزود: با همکاری شهرداری قم تبلیغات محیطی عرشه عوارضی تهران – قم ( ورودی قم) تا تابستان سال آینده به این مهم اختصاص یافت که رایزنی به منظور تمدید آن تا انتهای سال 1400 ادامه دارد.

 

وی ادامه داد: همچنین در حال رایزنی با وزارت راه و شهر سازی هستیم تا با ساخت یک المان یا استفاده از بیلبوردهای تبلیغاتی در بزرگراه تهران قم در خصوص این مهم گام های بیشتری برداشته شود.